Accepterad Dippossi | Ban överklagan [Valle och Turtles]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Dippossi

Icke Medlem
Meddelanden
250
Reaction score
18
Användarnamn: Dippossi

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073914082/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Dippossi

Vad är din discord tagg? Dippossi#1693

Vem var det som bannade dig? Eprox

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? failrp. skriver lycka till bröder i twitter där det står mitt för och efternamn

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag skrev Lycka till bröder i twitter medans ett bankrån pågick och dör det stog mitt för och efternamn och jag ber om ursäkt för felet jag gjorde och jag lovar att inte göra det igen så sorry.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på bärgaren och snackade med alla i dc och då sa Davicoo att vi alla på 3 skulle skriva lycka till bröder i twt för det var alboz som gjorde det så vi skrev alla det sammtidigt och efter typ 10 min blev anders bannad och sen roxx och sen davicoo och alla andra som skrev det också och jag lovar att ej göra om det och förstår felet och har lärt mig av felet och kommer inte göra om det igen så sorry för det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ej en felaktig ban för det jag gjorde var jätte fel och jag förstår att det var dumt att göra det jag gjorde för att jag skulle inte direkt gjort det in real life så jag ber om ursäkt och lovar att inte göra om det och om jag gör det får du ge mig perma ban nästa gång så jag ber så hemskt mycket om ursäkt så sorry.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har aldrig blivit bannad för det här innan och jag lovar att jag inte kommer göra om det igen så sorry.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte skrivit det och bara skita i att skriva det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, absolut.

Har du läst våra regler? Ja

[ Godkänd ]

Ser jag att detta upprepas blir det betydligt mycket hårdare staff. Hoppas du lärt dig av dina misstag och att det ej ska ske ingen!
Låser & Arkiverar.

Tillbaka