Nekad Dippossi | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Dippossi

Icke Medlem
Meddelanden
250
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073914082/

Ditt Hex-ID: 11000014260ece2

Vad är din discord tagg? Dippossi#1693

Vem var det som bannade dig? philip

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? inget då jag är bannad från dc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att staffsen bannade mig för att jag begick ett misstag utan att jag visste att de va ett misstag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. de va så att jag satt inne på ett dc samtal i unive dcn. under tiden jag pratade med mina vänner ropade en familjemedlem efter mig då dehen behövde hjälp vilket jag då gick för att hjälpa hen med. när jag lämnade datorn så kom en av mina kusiner o satte sig i samtalet som jag va i o spelade att de va jag och gick ut ur dc servern och bad mina vänner att göra de samma för att sen invita dom till en annan dc server som hör till servern min kusin spelar på för att han ville få in fler spelare i dcn och servern. när jag kom tillbaka såg jag att datorn va avstängd och när jag fråga honom varför datorn va anstängd så skrattade han och sa att han hade gjort alla de sakerna som han gjorde och då fick jag panik och gick direkt in i datorn och såg då pm från en staff som frågade vad jag höll på med och jag hann inte ens svara innan jag var bannad från unive dc.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja då de inte var jag som gjorde detta

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inga bans innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja, stängt av datorn innan jag gick.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att stänga av datorn när jag går från den och jag har gäster.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka