Nekad Dippossi | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dippossi

Icke Medlem
Meddelanden
250
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073914082/

Ditt Hex-ID: 11000014260ece2

Vad är din discord tagg? Dippossi#1693

Vem var det som bannade dig? zenqy

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: Bannad från discord ~^4Zenqy

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att staffsen valde att banna mig från dc och servern för att när jag tog en paus från multistaden gick jag till en annan server och började spela där. Efter några veckor av splendes gjorde jag en support ansökan och blev väldigt mycket högre rollen än vad som var tänkt och började göra väldigt mycket på den servern och då förstog jag varför jag blev bannad och jag vet vad jag har gjort fel och tycker själv att de va dumt av mig att göra de jag gjorde och då skulle de vara väldigt roligt att få spela på multistaden med sina gamla multistaden vänner men om jag inte får unban så förstår jag de men de skulle vara väldigt roligt att få komma tillbaka nu när jag verkligen vill de.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag tog en paus från multi och efter några dagar drog jag till en annan server och började pela där. Efter några veckor ansökte jag till support och blev de. Efter några veckor till hade jag jobbat så bra att jag hade blivit högre rollen än vad som var tänkt och blev då bannad från multi. Jag tycker själv att de va dumt av mig att göra så och jag vet vad jag har gjort och kommer inte göra om de igen för de va riktigt dumt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. detta va verkligen inte en felaktig ban för de som jag gjorde va riktigt dumt och jag vet själv varför jag är bannad och jag skulle också tagit de valet om jag va ni så jag tycker verkligen inte att detta va en felaktig ban men jag önskar verkligen att jag skulle kunna få unban så att jag ska kunna splea på denna underbara servern igen. Jag tycker också attt de borde ha tänkt till lite innan jag gjorde de jag gjorde men jag hoppas ändå att jag ska kunna få en cahns.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har aldrig blivit bannad på detta sätt innan och lovar att inte göra om de jag gjorde.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja verkligen. jag hade kunnat bara stanna på multistaden och inte ansökt till support.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att tänka till innan jag göra något väldigt stort.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka