Nekad Dippossi | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dippossi

Icke Medlem
Meddelanden
250
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073914082/

Ditt Hex-ID: 11000014260ece2

Vad är din discord tagg? Dippossi#1693

Vem var det som bannade dig? philip

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? inget då jag är bannad från dc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev bannad för att jag invita några personer från unive vilket va de dummaste jag kunde har gjort o jag hoppas att ni verkligen förstår att jag menar de o hoppas att ni verkligen kan göra mig så himla glad o unbanna mig o ge mig en chans att få rpa hhär o ha kul o hoppas att ni kan vara så bäst o unbanna mig och hoppas att även omm jag blir nekad at ni förstår att jag inte rpar för att förstöra utan för att ha kul o göra bra,rolig och seriös rp o ha kul med mina vänner i discord o ingame så snälla låt mig ha kul o ge mig en chans om ni förstår hur mycket jag försöker för att bli unbannad o rpa på denna underbara servern vilket jag på riktigt tycker o jag hoppas att verkligen läser igenom denna överklagan ordentligt o verkligen förstår de ni läser då jag på riktigt vet att jag gjorde de dummaste jag kunde ha gjort o fattar absolut varför jag blev bannad och även om ni tycker att jag inte gjorde en bra överklagan att ni ändå kan unbanna mig från dcn och låta mig snacka med nån hög uppsatt i support då de är mycket lättare för mig att säga allt o inte skriva och som jag säger så vet jag vad jag har gjort fel och vet varför jag är bannad och är då fullt säker att detta inte kommer att hända igen då jag verkligen inte kan spela på nån annan server än denna då denna är den absolut topp 1 servern i hela fivem och då hoppas jag att ni påriktigt förstår att jag menar de och jag vill också även om ni nerkar mig veta vad jag ska göra för att bli unbannad och sen vill jag också att ni ska titta igenom denna ansökan lite mer noga för att verkligen förstå hur mycket jag försöker för att bli unbannad och få spela här och då vill att någon som är i den nivån att unbanna från dc svarar då jag endast har blivit nekad av massa supports och mods så JAG VILL ENDAST ATT NÅGON ÖVER SR.MOD SKA SVARA då dom också har lite mer kontakt med philip då jag vill snacka med philip om de är så att jag blir nekad och sen är de också så att ni nekar mina banöverklagningar för att jag gör fler än 1 på 24 timmar men ni tittar inte på dom som jag har gjort på dem 24 timmarna för egentligen har jag nästan väntat 48 timmar då ni har nekat mig för de 2 gånger i rad utan att titta ifall dom andra också har blivit nekade för den anledningen så ni som läser denna överklagan kan gå o titta på mina senaste överklagninar och se att dem är nekade pågrund av de.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag titta runt på aim servrar i fivem medans jag skärmdelade för mina vänner o då såg dom nätverket rp och sa att de saknar den servern och frågade ifall jag kunde joina dcn o skicka inbjudan då de va på mobil båda 2 och då sa jag okej och joina dcn och skulle sedan skicka inbjudan men då såg jag att de fanns 4 olika namn som hette samma och orkade inte bry mig då jag var riktigt trött och invitade alla 4 o får 30 minuter senare pm av anders bergman om att jag inte får göra så och sedan blev jag bannad och förstog i den sekunden att jag var den dummaste personen nånsin som invitade alla 4 utan att tänka på att några av dom kanske spelade på unive o trdde då att jag spelade på nätverket o försökte få dit spelare och de va de som hände innan och jag hoppas att ni förstår hur arg och ledsen jag blev för att jag råkade göra så och hoppas då iallafall att ni förstår hur mycket jag försöker att bli unbannad men ingeting verkar fungera då alla överklagningar blir nekade så som jag sa innan vvill jag att ni läser igen en lite längre stund för att verkligen förstå vad jag gör för att jag vill komma in på denna servern och ha kul med mina vänner utan att känna en konstig känsla bara för att jag är bannad från dcn så nu ber jag er en extra gång att vara så snälla o titta igenom denna överklagan o föstå vad ni läser för att sedan ta de beslutet ni vill men jag ber er att bara ge mig en chans till då jag gör så jävla mycket för denna servern och för att kunna spela här plus att de enda svaret jag får från staffs är att jag ska göra en banöverklagan vilket jag nu spenderar en hel del tid på justn nu för att bli unbannad på denna underbara server.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De va absolut inte en felaktig ban då de jag gjorde va helt sjukt dumt av mig att göra och hoppas att ni förstår att jag verkligen förstår hur dumt de va och ber så hemskt mycket om ursäkt för de jag gjorde och hoppas att ni kan förlåta mig genom att ge mig en till chans för att jag verkligen känner för att rpa och ha kul på en server som jag vet har bra och rolig rp så jag hoppas verkligen att ni förstår vad jag gör för att bli unbannad och vet inte längre vad jag ska behöva göra för att ni ska förstår att jag själv vet hur dumma saker jag har gjort eller gjorde och att jag vet varför jag är bannad och förstår till fullt varför jag är bannad och vet att de inte va en felaktig ban för att jag just nu försöker med alla olika sätt för att bli unbannad o vet inte längre vad jag ska göra för att jag ska kunna få en till hans o få er att verkligen tro på de jag säger då jag påriktigt menar de jag säger så de är absolut ert egna val vad ni vill göra men bara ta en extra stund för att läsa igenom denna ansökan o förstå vad jag skriver o förstå att jag ber om ursäkt o vet vad jag har gjort o ta efter de ert beslut om ni vill vara så snälla o ge mig en chans eller om ni vill neka mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivit bannad för denna anledningen innan och jag lovar att ej göra om de jag gjort då jag ångrar de så sjukt mycket och vet inte hur jag ska få er att verkligen förstå att jag älskar denna servern och verkligen vill bli unbannad o kunna göra de sakerna som vanliga spelare kan göra som att till exempel vara wl eller vara chef över jobb för de kan inte jag då jag är bannad från dcn så snälla titta igenom denna ansökan ordentligt o bestäm ert beslut om ni vill ge mig de sakerna som vanliga spelare har eller om ni vill att jag inte ska ha de och inte ska kunna ha kul i servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja absolut o de är att jag inte ens skulle invita någon o jag var dum nog att göra de och hoppas nu att ni förstår hur mycket jag ångrar de och hur mycket jag ber om ursäkt då detta gör en stor ändring inom min rp då jag inte kan jobba på vabnliga jobb och inte skriva i blocket eller twitter eller komma support när jag ska visa bevis eller något.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut o jag lovar att ej göra om de jag gjorde då de va de dummste jag har gjort i sen jag joinade multistaden/unive o hoppas att ni förstår att jag påriktigt menar de jag skriver och verkligen vill bli unbannad och kunna göra alla saker som alla andra har tillgång till.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka