Accepterad Dippossi | Ban överklagan [Martin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dippossi

Icke Medlem
Meddelanden
250
Reaction score
18
Användarnamn: Dippossi

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073914082/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Dippossi

Vad är din discord tagg? Dippossi#1693

Vem var det som bannade dig? Martin

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag driftade runt och krockade in i ett träd och rpade skadad i bara typ 10 sec och sen fortsatte köra och jag förstår själv att jag har gjort fel och lovar att förbättra mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde runt i min supra och driftade runt och krockade in i ett träd vid bärgaren men på min skärm krockade jag löst så rpade skadda i 10 sec bara men sen åkte jag iväg och blev bannad i torget och jag fattar själv varför jag blev bannad och lovar att förbättra mig i fortsättningen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ej en felaktig ban för jag krockade och rpade inte skadad tillräckligt länge och jag tycker att jag förtjänar denna ban så att jag lär mig på direkten men lovar att inte göra om det en till gång.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för powergaming innan men lovar att inte bli det igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja, rpa skadad längre och med ljud även om ingen är i närheten och jag lovar att förbättra mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja och kommer i fortsättningen att förbättra mig.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka