Dubbelpost Dippossi | Ban överklagan [Lucky]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Dippossi

Icke Medlem
Meddelanden
250
Reaction score
18
Användarnamn: Dippossi

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073914082/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Dippossi

Vad är din discord tagg? Dippossi#1693

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? beter sig inte i gudärende.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? fär att ha snackat out of karaktär och bratat i mun i en gud

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. han blev pistol hotad men han blev inte ens rädd elr låtsades vara rädd utan bara fortsatte köra och sen krockade han och jag låtsades få ont men han bara brydde sig inte och så sa jag till han och han blev arg och bara bannade mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ju lite mitt fel för att jag sa till han att inte fearrpa och då blev han arg men annars var det hans fel för att hanm blev arg och bannade mig direkt bara för att jag sa till han.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för rdm men det var igentligen hans fel men också för fearrp men det var när jag var ny.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte sagt till han utan bara inte brytt mig och låtit honom vara ifred

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att inte säga till andra utan bara bry sig om sitt egna.

Har du läst våra regler? Ja

Hej!

Såhär ligger det till. Jag och min polare Dennis träffades ungefär vid sjukhustunneln där jag såg er komma och hade ett fruktansvärt dåligt beteende mot min vän. Det är självklart att jag agerar i det fallet pga att han är min vän och jag låter ingen försöka trakassera Dennis. Efter detta så bad jag dig lugnt och sansat att åka iväg men du vägrade. Tillslut så färdades du iväg med ditt fordon men kom tillbaka på samma plats efter sisådär 15 sekunder igen. Där ropade du på dina grabbar i komradion förmodar jag och ni började hålla på honom och sätta på er masker återigen vilket jag självfallet inte tillåter ic. Sedan så hoppar jag in i bilen sedan så tror jag att du hoppade in i min bil och vi började åka iväg. Ungefär vid lilla banken så väntade ni på att jag skulle komma ut ur bilen för att slutligen kunna knivhugga mig. Ni började sedan knivhugga Dennis så jag hoppade ut ur min bil men hoppade därefter in igen. Jag är absolut inte medveten om att någon riktade en pistol mot mig eftersom att jag fokuserade bara på mig och Dennis. Om någon av er hade riktat en pistol så hade det varit mycket bättre om ni säger att ni har en pistol mot mitt huvud så jag själv blir medveten om det och hoppar ut ur bilen med öppna händer. Sedan så ser jag att ni springer ut ur bilen med knivar mitt på torget. Tycker absolut inte att det är ett tillräckligt stort scenario för att börja hålla på i en greenzone. Scenariot höll på i max sju till åtta minuter. Därefter så ville jag snacka med er då jag tycker att det ni gjorde är helt oacceptabelt och får absolut inte förekomma under så pass korta scenarion. Hoppas ni har överseende med detta så tittar jag på din överklagan lite mer noggrant mot eftermiddagen för att sedan göra min slutbedömning.

Tillbaka