Accepterad Dippossi | Ban överklagan [Falken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dippossi

Icke Medlem
Meddelanden
250
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073914082/

Ditt Hex-ID: 11000014260ece2

Vad är din discord tagg? Dippossi#1693

Vem var det som bannade dig? dc anders bergman. ingame falken.

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: streamsnip ~Falken Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ingame för att jag skrev till falk o då kom cosmo o jag lovar att jag inte tittade på hans stream men iallafall kom han o sen kallade han mig pussy o då skojade jag med han o sa bög sen när vi kom till en rödljus så sa han jag inte behöver bete dig som en pussy bara för att du heter pussy o sen körde jag efter han men gjorde ingenting mot han o blev sedan bannad o jag förstår varföör jag blev bannad för de verkade verkligen som att jag nstreamsnipade men de gjorde jag inte men jag ber ändå om ursäkt för att jag förstörde rpn där o jag hoppas att jag kan få en till chans att få unban och i dc blev jag bannad för att jag invita några personer från unive vilket va de dummaste jag kunde har gjort o jag hoppas att ni verkligen förstpår att jag menar de o hoppas att ni verkligen kan göra mig så himla glad o unbanna mig o ge mig en chans att få rpa hhär o ha kul o hoppas att ni kan vara så bäst o unbanna mig och hoppas att även omm jag blir nekad at ni förstår att jag inte rpar för att förstöra utan för att ha kul o göra bra,rolig och seriös rp o ha kul med mina vänner i discord o ingame så snälla låt mig ha kul o ge mig en chans om ni förstår hur mycket jag försöker för att bli unbannad o rpa på denna underbara servern vilket jag på riktigt tycker o jag hoppas att verkligen läser igenom denna överklagan ordentligt o verkligen förstår de ni läser då jag på riktigt vet att jag gjorde de dummaste jag kunde ha gjort o fattar absolut varför jag blev bannad både ingame och i dc.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skrev till falk o då kom cosmo o jag lovar att jag inte tittade på hans stream men iallafall kom han o sen kallade han mig pussy o då skojade jag med han o sa bög sen när vi kom till en rödljus så sa han jag inte behöver bete dig som en pussy bara för att du heter pussy o sen körde jag efter han men gjorde ingenting mot han o blev sedan bannad o som jag skrev så ångrar jag de så hemskt mycket om o hoppas att ni kan förstå de o jag hoppas att ni kan ge mig en chans då jag verkligen försöker bevisa att jag rpar för att ha kul o inte för att förstöra och de som jag skrev över om dc är varför jag blev banad från dcn o hoppas att ni förstår där också att jag ångrar de jag gjorde då jag nu har skrivit nu i flera överklagnmingar o jag hoppas att ni läser igenom denna överklagan ordentligt o förstår vad jag påriktigt kan göra för att bli unbanna o få en chans att få rpa på denna underbara o seriösa servern vilket jag påriktigt menar o hoppas att ni fattar att jag ångrar de jag gjorde o förstår fullt varför jag är bannad från dcn o ingame.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De va absolut inte en felaktig ban då de jag gjorde va helt sjukt dumt av mig att göra och hoppas att ni förstår att jag verkligen förstår hur dumt de va och ber så hemskt mycket om ursäkt för de jag gjorde och hoppas att ni kan förlåta mig genom att ge mig en till chans för att jag verkligen känner för att rpa och ha kul på en server som jag vet har bra och rolig rp så jag hoppas verkligen att ni förstår vad jag gör för att bli unbannad och vet inte längre vad jag ska behöva göra för att ni ska förstår att jag själv vet hur dumma saker jag har gjort eller gjorde och att jag vet varför jag är bannad och förstår till fullt varför jag är bannad och vet att de inte va en felaktig ban för att jag just nu försöker med alla olika sätt för att bli unbannad o vet inte längre vad jag ska göra för att jag ska kunna få en till hans o få er att verkligen tro på de jag säger då jag påriktigt menar de jag säger så de är absolut ert egna val vad ni vill göra men bara ta en extra stund för att läsa igenom denna ansökan o förstå vad jag skriver o förstå att jag ber om usrsäkt o vet vad jag har gjort o ta efter de ert beslut.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivit bannad för streamsnipe innan o jag har inte häller blivit bannad för de jag gjorde för att bli bannad på dc då jag vet att de är dumt att göra de o vet inte varför jag gjorde de denna gången o hoppas nu när ni har läst denna snökan att jag ber om ursäkt för de jag gjorde o hoppas att ni kan förstå vad jag gör bara för att bli unbannad på denna underbara servern så titta igenom den ordentlig o som jag sa innan ta en liten extra titt eller en extra stund innan ni tar ert beslut o ta sedan ert beslut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja absolut o de är att jag inte ens skulle invita någon eller inte följa efter han o jag var dum nog att göra båda och hoppas nu att ni förstår hur mycket jag ångrar de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut o jag lovar att ej göra om dessa saker o hoppas att ni förstår att jag påriktigt menar de.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka