Accepterad Dippossi | Ban överklagan [EDVIN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dippossi

Icke Medlem
Meddelanden
250
Reaction score
18
Användarnamn: Dippossi

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073914082/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Dippossi

Vad är din discord tagg? Dippossi#1693

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? metagaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja vet inte faktiskt men så fort jag får svar på varför jag blev bannad kommer jag lära mig av det felet jag gjorde så förlåt om jag gjorde fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag snackade med en kaxig kille och sedan skulle jag åka iväg och ser min kompis så jag åkte till han och sa är det oliver och då sa han hur vet du mitt namn och då sa jag för min tvillingbrorsa Dip har berättat saker om dig och då sa han bara okej och när han sa okej frågade jag vad han som satt brevid honom hette och fick inget svar sen bara blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var säkert inte en felaktig ban för jag blev bannad för något fel och direkt när jag får svar på varför jag blev bannad kommer jag lära mig av felet som jag gör med alla andra bans och ber så hemskt mycket om ursäkt för det jag gjorde och förstår själv att jag gjorde ett fel även om jag inte vet varför.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har aldrig blivit bannad för något sånt här innan och kommer försöka att inte bli igen.sorry för felet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? bara inte brytt mig om honom utan bara fortsätta patrolera och kommer lära mig av felet jag gjorde så fort jag får svar på det och ber om ursäkt för felet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag lär mig oftast av mina fel och kommer lära mig av dett också så fort jag får svar och ännu en gång om ursäkt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka