Accepterad Dippossi | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dippossi

Icke Medlem
Meddelanden
250
Reaction score
18
Användarnamn: Dippossi

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073914082/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Dippossi

Vad är din discord tagg? Dippossi#1693

Vem var det som bannade dig? Axel

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? 3 varningar i dc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag hade 3 varningar i dc

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag,oliver och zaki satt i dc samtal igår kväll och då kom en kille som hette calle in i vårt samtal och satte på rasistiska låtar och unmutade sig själv i 1 sek och erapade sänder typ 10 gånger så jag blev piss arg för vi häll på o skotta så jag sa ``tyst din hora`` och virket var inne i samtalet och gav mig en varning och jag märkde det när fvi var i support idag och blev därför bannad för 3 varningar och jag ber om ursäkt om jag var ful i käften där och hoppas att jag kan komma i n i servern igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ej en felaktig ban för det jag gjorde var fel och fult och jag ber om ursäkt för att jag var ful i käften och hoppas att ni förstår att jag blev arg just i den sitvationen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har aldrig blivit bannad för nåt sånt här innan och lovar att ej bli det igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? bara sagt till virket att han var jobbig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka