Accepterad Dippossi | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dippossi

Icke Medlem
Meddelanden
250
Reaction score
18
Användarnamn: Dippossi

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073914082/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Dippossi

Vad är din discord tagg? Dippossi#1693

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag slogs på gz och de såg ut som att jag dödade nån men han dog aldrig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. så jag bra sprang utanför sjukhuset och då kommer en rostig husbil med en kille med mask som sa madonalds idiot till mig och slog min polare så då började min polare hettsa lite och då började han mata slag på alla och dödade 2 pers inklusive mig och jag blev ressad av en staff och såg att han fortsatte följa efter min polare så jag följde efter han och matatde på slag och då tryckte han u så att han ramla men dog aldrig och när han låg ner blev jag bannad för rdm.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ej en felaktig ban för att det var mitt fel att jag blev bannad och gjorde det jag gkorde och ångrade mig direkt när jag blev bannad så jag ber om ursäkt för mitt fel och lovar att ej göra om det igen så sorry :(

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har aldrig blivit bannad för något sånt här innan och lovar att ej bli det igen för att jag vill kunna spela på multi.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? bara låta han döda mig och sen skulle jag iställer skriva i /report eller dra in i support.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja och kommer göra det efter varje ban jag får

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka