Nekad Dippossi | Ban överklagan [AFFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dippossi

Icke Medlem
Meddelanden
250
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073914082/

Ditt Hex-ID: 11000014260ece2

Vad är din discord tagg? Dippossi#1693

Vem var det som bannade dig? pandish

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? kör som en galning

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror själv att pandish valde att bannad mig för att jag körde i höga farter och körde i fel filer och svängde ganska galet och förstår förstås varför jag å är bannad och jag vaer till och med redo på att bli bannad då jag märkte att jag gjorde riktigt mycket fel där och jag hioppas att jni förstår att jag aldrig kommer göra om detta då detta gjorde en stor konsekvens för mig då jag nu inte kan rpa och ha kul och de är självklart mitt fel men jag hoppas ändå att jag kan få en chans till då jag är så himla ledsen för de jag gjorde och hoppas att ni fattar de för att jag själv vet att jag var så himla dum och gjorde de jag gjorde och hoppas att ni snällllllllla kan ge mig en chans.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var i torgetgaraget och tog ut min devil 16 och åkte ut med den på vägen. när jag hade kommit ut påvägen började jag direkt att trycka i gasen riktigt ordentligt vilket fick bilen att då komma i en väldigt hög fart vilket är riktigt dålig rp av mig då jag aldrig skulle kört så i verkligheten och när jag var i hög fart kom jag in i andra linjen och gjorde en massa andra saker som fick mig att köra som en galning och sen när jag hade kommit fram till båtbolaget blev jag bannad och nu vet jag inte vad jag ska göra då de endast va mitt fel och hoppas att ni försttår hur ledsen jag är att jag gjorde så och hur mycket jag vill förlåta er för att jag förstårde rpn dör och jag hoppas att jag kan få chans till och få rpa här då jag annars inte kommer ha något att göra på 48 timmar från och med nu så jag hoppas att jag kan få en chans till då jag lovar och svär att inte göra om detta felet nånsin igen då jag verkligen är så ledsen och vill bli unbannad och ha kul i rpn och inte behöva vänta 2 dagar nu:(

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de absolut inte en felaktig ban då de jag gjorde inte är tillåtet och jag lovar och svär att iinte göra om de för att jag nu märkte att jag har fått flera konsekvenser för de jag gjorde och lovar och svär att inte göra om de för a6tt jag verkligen vill spela på denna underbara servern och ha kul istället för att sitta hemma i 48 timmar utan att göra något alls. så jag hoppas att ni verkligen förstår att jag ber så hemskt mycmket om ursäkt och är så hemskt ledsen för de jag gjorde och hoppas att ni kan fötlåta mig genom att ge mig en till chans att få spela här ioch ha kul dessa 2 dagarna istället för att bara sitta hemma och inte göra nånting då de är jätte tråkigt så jag ber er en sista gång att bara ge mig en chans att få rpa som vanligt igen:(

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har aldrig blivit bannad för denna anledningen innan och lovar att inte bli de igen då de fick mig i riktigt tråkiga konsekvenser som nu kommer få mig att behöva ha tråkigt i 2 dagar om ni inte kan ge mig en chans till att få spela på dena underbara servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja abslout och de är att bara kört helt vanligt vilket jag var dum nog att inte göra så snälla jag vet att jag har gjort fel och lovar att ej göra om de igen då jag nu är riktigt ledsen:(

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja och jag lovar att ej göra om detta då jag nu är ledsen och verkligen vill ha en till chans:(

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka