Nekad Dippossi | Ansökan till servervakt [Zaki]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dippossi

Icke Medlem
Meddelanden
250
Reaction score
18
Användarnamn: Dippossi

Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt födelsedatum? 20 April 2006

Vad heter du på discord? Dippossi#1693

Mellan vilka tider kan du oftast spela? när jag har skola så är det från 3 till ibland 10 eller 11 men på lov så 9-01:00

Varför ska just du bli servervakt? för att jag brukar träffa på så många nybörjare på multi som bara älskar att förstöra och då är det mycket lättare för mig att göra nåt åt saken i de tillfället och sedan kontakta en staff så att de kan bli bannade och för att jag gillar multistaden så mycket och då är det kul att ha en större roll på den och har mycket mer fördelar än andra på servern och för att jag kan de viktigaste reglerna när det gäller att vara servervakt och kunna kicka folk t.ex RDM VDM METAGAMING POWERGAMING COPBAIT NEW LIFE RULE COMBATLOG FEARRP.

Varför vill du bli servervakt? för att jag älskar multi och då är det roligt att ha en större roll i servern och att jag är ganska aktiv så att jag kan göra nåt åt saken när jag kommer till nån som gör fel så att de lär sig så att de inte fortsätter och bli bannade sen och för att kunna underlätta staffsens jobb för att de kanske har viktigare saker att göra och för att kunna göra rp-nivån högre genom att kicka de tråkiga spelarna och rpa på riktigt.

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? ja och jag har lärt mig efter varje gång

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej,självklart inte för det finns ingen bättre server än multistaden:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka