Nekad dippmannen123 | Chef-jobb ansökan [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JagHeterOskar

Icke Medlem
Meddelanden
1,376
Reaction score
97
Användarnamn: dippmannen123

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor

Vad heter du IRL? Oskar

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 887

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att de har varit inaktivt ett tag nu så vill ta och göra så at vianor blir aktivt igen så att alla kan få sin bil pimpad. Jag har sett att folk vill få sin bil pimpad har själv velat har min hoj pimpad men har ej gått pga att de har varit inaktivt. Har även jobbat där tidigare men har ej varit ägare så vill ta steget längre och försöka få jobbet till ett väldigt aktivt och smidigt jobb, där de går snabbt att få sin bil pimpad och kommer även att sätta upp en kår där det oftast är minst 2 personer på vianor som hjälper alla kunder kommer även att se till att alla anställda som vill ha sin egna bil pimpad tar betalt så vi inte går minus pga 1 anställd. Jag har även lite små planer hur jag kommer att se vilka som jobbar och inte genom att fråga securitas då dom kommer att vara där och kolla till firman så allt är lugnt där.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat där förut så vet lite hur det fungerar och hur man ska agera på ett bra sätt som chef då jag tagit lärdom av vad den ägaren som fanns då gjorde som ägare.

Berskiv din karaktär? Hon heter Joline Bult är 25 år gammal och kommer ifrån Jönköping. Hon har haft en väldigt dålig uppväxt med föräldrar som bråkar och dricker mycket och hon har inte haft så mycket pengar själv och det har han mått dåligt över. Hon har en dröm att få jobba lite mer med bilar hon har även velat hos vianor men de har ej gått.

Hur ofta kommer du vara inne? ca 4-10 timmar om dagen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka