Nekad dippmannen123 | Chef-jobb ansökan [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JagHeterOskar

Icke Medlem
Meddelanden
1,376
Reaction score
97
Användarnamn: dippmannen123

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sjukvårdarchef

Vad heter du IRL? Oskar

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? Ca 800 och har typ 600-700 timmar här på multistaden

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag är väldigt kunnig inom yrket och vet hur man ska hantera sig som chef och vet exakt hur man ska bete sig och på vilket sätt man ska använda sig av sin makt. Jag vet exakt hur jag ska göra för att kunna sätta upp kåren och göra så att fler vill bli anställda. Jag kommer även att hålla utbildningar på ett väldigt snygg och bra sätt sen kommer jag även att använda mig av alla olika ranker och om man vill bli höjd så kommer dom att behöva gå en utbildning till den grad dom vill bli upphöjd till sen kommer jag att ha helikopterutbildningar för dom som är läkare+ för att de inte ska vara för mycket missbruk av helikoptern och den kommer inte heller få användas vid alla tillfällen jag kommer bara att ha den till dom larmen som är på berg eller där vi inte kommer åt med bil eller om det är väldigt långt ifrån sjukhuset. Sen kommer jag även att försöka ha minst 3 personer på alla olika ranker förutom chef och biträdande chef.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit chef över vården tidigare sen har jag även varit alla andra ranker som finns så har nog dom rätta erfarenheterna

Berskiv din karaktär? Han heter Pelle Svensson och år 25 år gammal och har jobbat inom sjukvården sedan tidigare och lever ensam och har alltid gjort det han har haft en svår uppväxt hans föräldrar har haft det svårt med pengar och han själv har inte trott på sig själv han har velat ta livet av sig och så har han velat att hans föräldrar ska dö. När han väl börjat gymnasiet så märkte han vem han var så han började tro på sig mer än vad han har gjort. Sen när han väl blev vuxen så blev han sjukvårdare och då fattade han som var fel och inte.

Hur ofta kommer du vara inne? Ca 4-10 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Nekad efter muntlig intervju.
+ Chef har tillkommit.
Bättre lycka nästa gång!
Låser & Arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka