Accepterad dippmannen123 | Chef-jobb ansökan [Oppa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JagHeterOskar

Icke Medlem
Meddelanden
1,376
Reaction score
97
Användarnamn: dippmannen123

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Regionschef

Vad heter du IRL? Oskar

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? ca 1100

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag är väldigt kunnig inom yrket och vet hur man ska hantera sig som chef och vet exakt hur man ska bete sig och på vilket sätt man ska använda sig av sin makt. Jag vet exakt hur jag ska göra för att kunna sätta upp kåren och göra så att fler vill bli anställda. Jag kommer även att hålla utbildningar på ett väldigt snygg och bra sätt sen kommer jag även att använda mig av alla olika ranker och om man vill bli höjd så kommer dom att behöva gå en utbildning till den grad dom vill bli upphöjd till sen kommer jag att ha helikopterutbildningar för dom som är läkare+ för att de inte ska vara för mycket missbruk av helikoptern och den kommer inte heller få användas vid alla tillfällen jag kommer bara att ha den till dom larmen som är på berg eller där vi inte kommer åt med bil eller om det är väldigt långt ifrån sjukhuset. Sen kommer jag även att försöka ha minst 3 personer på alla olika ranker förutom chef och biträdande chef. Kommer även att göra den aktiv med hjälp av mina framtida biträdande chefer, vi kommer även att sätta upp en bra struktur osv

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit chef över vården tidigare sen har jag även varit alla andra ranker som finns så har nog dom rätta erfarenheterna. Vet även hur man hanterar anställda. Jag har även erfarenheter sedan tidigare hur man ska sätta upp en sjukvårdarkår osv

Berskiv din karaktär? Han heter Kurt Andersson och är 25 år gammal han har jobbat som polis väldigt länge. Hans intressen är bilar, polisyrket, hojar och bara chilla runt med polare. Han hade en ganska tråkig uppväxt med föräldrar som bråkade och hade ont om pengar och detta påverkade han med i både skolan och på fritiden osv. Han gick även på olika sporter som t.ex. innebandy, fotboll och handboll. Han var väldigt vältränad och snabb men det har förändrats till han blev vuxen. Han fick iallafall ett bra jobb när han blev vuxen som då var polis och han har jobbat med det ett väldigt bra tag nu. Han kommer nog också jobba som polis ett väldigt bra tag till.

Hur ofta kommer du vara inne? ungefär varje dag ca 4-10 timmar per dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Godkänd.
Bra intervju, hoppas du stannar kvar på arbetet.
Låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka