Accepterad dippmannen123 | Chef-jobb ansökan [Filip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JagHeterOskar

Icke Medlem
Meddelanden
1,376
Reaction score
97
Användarnamn: dippmannen123

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Monkey club

Vad heter du IRL? Oskar

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? Ca 700

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag vill höja rp nivån genom att hålla fester och bara ha öppet så man kan komma dit och chilla och ha roligt. Jag vill även hitta ett jobb dör jag trivs och där jag kan styra oj ställa lite. Jag vill även kunna ha kul när jag rpar samt där jag trivs och har erfarenheter inom och tror att klubben är de rätta. Jag vill även kunna göra så alla andra har kul när dom roar genom att visa att klubben är de rätta stället för det. Jag vill även kunna visa anställda hur man ska bete sig på en klubb och kommer att vara sträng med gästerna som inte kan bete sig. Jag vill även kunna anordna en massa av fester så klubben bli aktiv

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit ägare på klubben när de hette club Mystery så har erfarenheter sedan dess så vet hur man ska bete sig och hur man ska hantera svåra situationer

Berskiv din karaktär? Han heter Carl Andersson och kommer ifrån Stockholm. Han är född 1995. Han har haft en ganska dålig uppväxt med dålig ekonomi men de har han löst nu när han blivit vuxen. Han blev mobbad när han var mindre så han kan må lite dåligt över det ibland men de e sånt han kan hantera. Han har intresse för bilar, sjukvård, klubbar och polisen han jobbar just nu som sjukvårdare men han känner att han har tröttnat på det. Han är även väldigt social och gillar att hänga med sina vänner

Hur ofta kommer du vara inne? Ca 4-7 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka