dippmannen123 | Ansökan till Support [Dumle & Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JagHeterOskar

Icke Medlem
Meddelanden
1,376
Reaction score
97
Användarnamn: dippmannen123

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad heter du på discord? Dippmannen123#2118

Ange ditt födelsedatum 14 Januari 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? alltid olika men typ mellan 15-21-22 kommer bli mer under helger

Berätta om dig själv Jag är en kille på 14 år som gillar att träna och sitta framför datorn. Jag spenderar mestadels av min tid framför datorn och multistaden. Jag tränar även innebandy och fotboll men kör ej det fullt ut, ibland händer det även att jag hänger med lite polare och har det roligt med dom och sen går jag ju såklart i skolan 5 dagar i veckan och då ingår det såklart att plugga med

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle hållit koll i support och se till satt alla som har frågor får svar på dom och att dom fick den simpla hjälp dom behöver hjälp med. Jag hade även kollat tickets och svarat på frågor i dom med och så hade jag såklart hållit koll på forumet så inga tjafs/bråk sker i dom olika chatterna och att de är ordning och reda och att support rullar på som de aldrig gjort förr. Jag kommer även att uppdatera alla original staffs så dom får en daglig uppdatering vad som folk har behövt hjälp med osv. Och om jag inte hade svaret på någon fråga så hade jag såklart gått till andra supports eller mods + och letat upp svaret där. Sen hade jag även svarat på frågor som rullade in i pm och i ooc sen hade jag dagligen sagt till staffs vilka jag själv tycker sköter sig och vissa som inte sköter sig. Jag hade även kollat med högre staffs om dom hade behövt hjälp med minisupports där de bara är folk som har frågor om serverns utveckling osv. Sen hade jag även hållit mig uppdatering på hur de går med servern så jag hade haft svar på alla spelares frågor. Jag skulle även suttit med och lyssnat i dom andras support ärenden och lyssnat för att se om det finns något jag kan förbättra elle om jag behöver få svar på en. Jag kommer även att hålla koll på reports ig och se om de e någon som behöver hjälp osv. Jag kommer även att kolla på forumet regelbundet samt ooc chatterna

Hur länge har du spelat på Multistaden? Ca 7-8 månader

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? För att jag diggar communityt och vill kunna hjälpa alla spelare genom att svara på deras dagliga frågor som kommer i pm och ooc osv osv. Sen vill ja även kunna visa att multistaden har snabb support och att vi har väldigt snabb service i tickets osv.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag hade suttit i support och tagit alla som kom dit för att få hjälp så dom inte behöver vänta i evigheter för att få hjälp med sina dagliga frågor

Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag har varit mod på servern tidigare så har erfarenheter sedan dess och har varit support på andra serverar så vet hur man ska hantera sig som support och vet vad mitt jobb är som support

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja de skulle jag säga att jag har som t.ex. /revive (id) du återupplivar någon, /noclip: du bli osynlig och kan gå vart du vill, /goto (id) du går till någon, /bring du tpar en person till dig, /sqlban (id) (dag) anledning du bannar någon, /sqlunban (steam-namn) du unbannar någon, /sqlbanhistory (steamnamn) du kollar upp en persons bans och vem som har bannat, /setjob (id) (jobb) (jobb-grad) du ger ett jobb till någon, /announce du skickar ut ett viktigt meddelande till hela servern.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja de skulle jag nog säga att jag har

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? jag spelar bara på multistaden

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka