dippmannen123 | Ansökan till staff [Flerryberry]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JagHeterOskar

Icke Medlem
Meddelanden
1,376
Reaction score
97
Användarnamn: dippmannen123

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad heter du på discord? Dippmannen123#2118

Ange ditt födelsedatum 14 Januari 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Alltid olika men typ mellan 15-21 kan variera

Berätta om dig själv Jag gillar att träna och har ett stort intresse för det och jag tränar innebandy samt fotboll. Jag gillar även att sitta och spela på multistaden samt att jag är hjälpsam och gillar att sitta och snack samt hjälpa folk som behöver hjälp. Jag gillar även att vara med kompisar samt familjen och göra roliga saker med dom.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle ta report och hjälpt alla så snabbt jag bara kunde och så hade jag suttit i support typ hela tiden och hjälpt alla jag kunde där sen så hade jag även hjälpt alla andra staffs som behöver hjälp med någon annat ärende. Jag kommer även att specca runt på alla olika scenarion som typ yatchrån elle bankrån. Jag kommer även att specca på alla vanliga personer och se hur dom rpar och om man behöver lära dom något elle om dom ska ha en ban/kick elle om dom ska ha varning i dc. Jag kommer även att ta alla mina ärenden i dc och inte ingame. Jag kommer även att ta emot kritik som kommer emot mig elle på servern och kommer även att förbättra mig av vad som jag får i rep kanalen. Jag kommer även att göra som högre uppsatta säger åt mig. Jag kommer även att ta intervjuer (om jag är ansvarig över något). Jag kommer även att sitta och kolla på forumet och kolla på alla olika sortes ansökningar och ge feedback på dom. Jag kommer även att svara på tickets och frågor i ooc samt i support.

Hur länge har du spelat på Multistaden? ca 7 månader

Vad är det som får dig att vilja bli staff på just Multistaden? för att jag gillar communityt och staffteamet och och de gör mig motiverad till att vilja vara staff här på multistaden och hjälpa alla fantastiska spelare

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle hjälpt alla nya så att de lär sig rpa på ett bra sätt t.ex om en spelare skriver en report om att en person går ooc ingame då hade jag gått på den reporten och kollar vad som sker och om den spelaren säger att den är ny inom rp då hade jag sagt vad som gäller och kickat eller gett den en muntlig varning ochde beror lite på hur grovt ooc den personen gick. Jag hade även varit vänlig i support och på repors så att dom alla tycker om multistadens support. Jag hade även tagit bort dom som inte kan rpa så att alla känner att msrp har sveriges bästa rp server. och sen så hade jag svarat på alla allmänna frågor i dc så att alla märker att man får svar på sina frågor snabbt

Har du några tidigare erfarenheter? jag som sagt jag har varit staff här och på andra serverar samt ägare så har erfaren heter sedan dess

Hur goda kunskaper har du gällande staff-kommandon? ja jag kan typ alla då jag har varit staff här tidigare och så har jag varit staff på andra serverar

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja de skulle jag säga

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? jag spelar bara på multistaden

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej inte vad jag kommer på

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka