Accepterad dippmannen123 | Ansökan till servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JagHeterOskar

Icke Medlem
Meddelanden
1,376
Reaction score
97
Användarnamn: dippmannen123

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Hur gammal är du? 2006-01-14

Vad heter du på discord? Dippmannen123#2118

Mellan vilka tider kan du oftast spela? kvällar på helger och eftermiddag/kväll på vardagar

Varför ska just du bli servervakt? För att jag har ett gått beteende mot alla och tar saker på allvar och vet hur man ska hantera sig i olika sv ärenden och att jag kan rpa bra och vet alla grundregler samt vet även i vilka tillfällen de ska användas och inte och om de e någon som tjafsa emot mig så tar jag in staffs och supports så får don hjälpa till och ta beslut om vad vi ska göra med den personen och efter vi tagit beslutet och gjort återgärden så pratar jag med dom satffs/supports som hjälpte till och då säger jag vad hen har gjort och efter de så fortsätter jag bara med mitt arbete och rpandet

Varför vill du bli servervakt? för att jag tror att jag har dom rätta kunskaperna och att jag kommer att vara hyffsatt aktiv och hjälpa alla ingame med de dom behöver hjälp med och lösa olika tjafs/bråk ingame

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej ibland men om jag blir godkänd så kommer jag satsta å multistaden

Senast ändrad:
Då du spelar på en annan server kommer du lägga ner mycket tid här på multistaden om du blir servervakt eller kommer du fortfarande lägga ner tid på andra servrar? :)

Lite tveksam då du spelar på en annan server, men kommer att skicka vidare dig till en intervju där vi prata lite mer om den biten!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka