Nekad dippmannen123 | Ansökan till avrättning [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
plus att jag va dryg i dc du kan inte ta ooc ingame tänk lite innan du gör en ansökan till avrättning

-rep detta gäng som ska göra en avrätnings ansökan kan inte avrätta oliver för att han har varit dryg mot er, det är bara så omoget att kicka han för att han är dryg när en annan kille som är med i gänget är skit dryg. STROTTTT -REP från mig också

tänk innan du gör saker ingame! samt du var dryg ingame med flera vittnen finns!
tänk att inte använda ooc ingame och vi pratade discord typ hela tiden plus ibland va jag dryg och sånt och du ba lyssna på bossen annars blir de konsikvänsen för att jag sa att de är suntförnuft att du skjuter nån när du kör en rumpo så ?

+rep
dock måste jag ge en -rep på hur ni skulle avrätta honom, tänk lite på att det kommer bli sjukt blodigt om ni skulle skära bort alla kroppsdelar och sedan bära han till bilen och åka med han till berget. Förstår varför ni vill ha död på han, men kom på något bättre sätt att döda han på, finns roligare sätt som ger bättre scenarion. t.ex att man kidnappar han och pressar han på information om vad han gör samt varför han gjorde det han gjorde och att man kanske pressar familj eller vänner på pengar för att få tbx han men att det bara är ett bakhåll och att ni dödar han endå.... osv osv. kom på en bättre idé på hur ni ska avrätta han så blir detta en bra ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka