Accepterad DionValentine | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DionValentine

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Worawat

Vad är ditt discord namn? dino_sri

Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Barre VC. Han är född den 31 mars 2004. Barre var mycket duktig i skolan och fick nästan alla rätt på proven. Han hade en underbar familj.

Men en dag berättade hans mamma Jonna, gråtandes, att pappa hade dött. Barre bröt ihop och slutade gå till skolan, och livet blev mycket tufft för honom.

Den 27 september 2010 hörde han en låt, "Katten i trakten", av den store Einar. Det inspirerade honom att börja rappa och lägga ut sina låtar på sociala medier. Han blev snabbt känd efter låten "Jag behöver ingen". Även artister som 1Cuz, Loam och Adam lyssnade på hans musik.

När hans mamma fick reda på detta blev hon mycket arg och kastade ut honom ur huset. Efter det började han umgås med kriminella gäng. Alla gillade honom, förutom en kille som kallades Vass. Vass var så avundsjuk på Barre att han och hans kompisar misshandlade honom.

Efter den händelsen bestämde sig Barre för att ta över Einars plats. Min karaktär vill också bli kriminell och gå med i ett stort nätverk med lojala medlemmar. Han ska försöka dölja detta för sin mamma så att hon inte blir ledsen. Barre vill hämnas rejält på de som dödade hans pappa.

Barre är mycket envis och har en stark vinnarskalle. Om han inte vinner blir han väldigt arg. Han blir också lätt upprörd om någon pratar illa om hans familj. Han vill också få många vänner och ha riktigt kul på servern Unive!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med realistic, rolig, seriös och social rp. Jag ska göra mitt bästa för att få rpn så bra som möjligt och göra så roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alla ska ha kul i ett scenario utan det ska inte vara så att den andra parten har jätte kul men den andra ass tråkigt. Det ska vara roligt för båda parterna så det inte slutar i sup elr något liknande

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM= random death matck asså att man dödar någon utan anledning VDM= är att man inte får köra på folk Combat loggin= att man stänger av spelet mitt i ett scenario tex gissla i ett butiksrån.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på olika servrar med bra rp och det har gått bra. Och jag har sett flera rpa på youtube så jag har lärt mig från dem också.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det var allt hoppas det går bra!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka