Nekad dinpappahehe | Medlem ansökning [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Virre112

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? dinpappahehe

Vad är ditt namn i verkligheten? vincent

Vad är ditt discord namn? ꧁-𝓒𝓪𝓼𝓱𝓲𝓮-꧂#9925

Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 2010

Berätta om din karaktär. mitt namn är abdi abdu jag kommer från syrien jag är uppväxt med en dålig relation till mitt land eftersom det är mycket krig där jag bor och drf mådde jag väldigt dåligt. jag skaffade dock vänner i syrien men dem dog till slut i kriget. villket gjorde mig ledsen men när jag blev 10 år så flyttade jag till staden unive i sverige. jag har skaffat många vänner sen dess och är uppväxt nu mesta del i unive. när jag va liten i syrien hjälpte jag mycket med pappas bilar så jag har lärt mig mycket om bilar nu jag trivs i staden jag bor i och områden där till och alla som bor i staden

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kan komma med bra rp stunder roliga scenarion men ändå kunna rpa bra. jag vill kunna utveckla min rp förmåga på bästa sä

Vad kan du bidra med till serverns RP? roliga stunder med vänner roliga scenarion bra rp och skaffa roliga minnen i framtiden

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? du ska inte spela bara för pengarnas skull du ska spela för du tycker det är kul på servern och inte leka hjälte i alla scenarion. man kan ha kul även fast man inte vinnner varenda scenario. och du ska inte leka hjälte om du har pistol mot huvudet det hade du inte gjort i irl

Hur hittade du Unive? jag skulle leta server sen fastnade jag på denna och vill vissa att jag vill spela på denna server och ingen annan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka