- Förbjuden
- Meddelanden
- 259
- Reaction score
- 9
Vad är ditt namn i verkligheten? Dino
Ditt discordnamn: Dinoz#2294
Ange ditt födelsedatum 19 Augusti 2008
Varför ska just du bli staff? För att jag har varit det innan och det är ju jätte kul att jobba med folk, kul också med att hjälpa folk för att se till så att dom har det jätte bra hos oss i unive. I spelet, forumet och discorden. Jag tycker att jobba som staff är kul för att arbeta med folk. Liksom att lösa svåra problem med sina kollegor och andra folk. Att hjälpa folk är roligt också och ser imot att vara det igen. Som tidigare sagt jag har varit det innan men fick demote för att jag var förmodligen inaktiv men alltså jag hade en anledning till det och jag hoppas att du förstår. För att vara helt ärligt, jag brinner för att vara staff och jag kommer att göra det tills jag blir det. Det är min grej och hjälpa folk liksom det är det bästa jag kan göra. Jag vill utveckla sv områden, för att jag ser ganska många ansökningar när det gäller sv. Så jag vill faktiskt ändra på det.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Runt 17:00 till 23:30 nästan alla dagar. om man ska vara specifik
Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat sen september
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, har varit det 1 gång under denna året.
Om man ska säga lite grejer det är cmds
/sqban att man bannar någon för en viss tid
/noclip det är när man flyger runt och man är osynlig
/sqlunban (id) det är när man unbannar folk om någon har godkänt ban överklagan
/tpm att man telporterar till waypointen som man har lagt på kartan
/goto (id) att man går till personen genom att man teleporterar.
/sv det är servervaktens chatt
/sc det är staff chatt
/announce att man skriver ut en annons
/set job att man lägger jobb på en person
/frezze att man fryser en person
/unfrezze att man av fryser personen
/kick att man sparkar ut en person för att det har kanske brutit mot en regel men får sin första varning
/toggle id att man kan se folks id
/toggle name att man kan se steam namnen
/givemoney att man kan ge pengar
/who man kan se om man är icke medlem eller medlem
/giveitem att man kan ge folk kanske ett nyckel till något
/revive att man använder det om det har hänt en bugg eller blev rdmad/vdmad
/svban det är när man använder det för att man ska banna någon för 1h
/sqlbanoffline att man bannar någon när de har combat loggad på en scenario
/sqlsearch steamnamn man kan se deras hex id
/v spawnname spawnar in bil
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell och servervakt
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Dona och jobb
Ditt discordnamn: Dinoz#2294
Ange ditt födelsedatum 19 Augusti 2008
Varför ska just du bli staff? För att jag har varit det innan och det är ju jätte kul att jobba med folk, kul också med att hjälpa folk för att se till så att dom har det jätte bra hos oss i unive. I spelet, forumet och discorden. Jag tycker att jobba som staff är kul för att arbeta med folk. Liksom att lösa svåra problem med sina kollegor och andra folk. Att hjälpa folk är roligt också och ser imot att vara det igen. Som tidigare sagt jag har varit det innan men fick demote för att jag var förmodligen inaktiv men alltså jag hade en anledning till det och jag hoppas att du förstår. För att vara helt ärligt, jag brinner för att vara staff och jag kommer att göra det tills jag blir det. Det är min grej och hjälpa folk liksom det är det bästa jag kan göra. Jag vill utveckla sv områden, för att jag ser ganska många ansökningar när det gäller sv. Så jag vill faktiskt ändra på det.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Runt 17:00 till 23:30 nästan alla dagar. om man ska vara specifik
Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat sen september
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, har varit det 1 gång under denna året.
Om man ska säga lite grejer det är cmds
/sqban att man bannar någon för en viss tid
/noclip det är när man flyger runt och man är osynlig
/sqlunban (id) det är när man unbannar folk om någon har godkänt ban överklagan
/tpm att man telporterar till waypointen som man har lagt på kartan
/goto (id) att man går till personen genom att man teleporterar.
/sv det är servervaktens chatt
/sc det är staff chatt
/announce att man skriver ut en annons
/set job att man lägger jobb på en person
/frezze att man fryser en person
/unfrezze att man av fryser personen
/kick att man sparkar ut en person för att det har kanske brutit mot en regel men får sin första varning
/toggle id att man kan se folks id
/toggle name att man kan se steam namnen
/givemoney att man kan ge pengar
/who man kan se om man är icke medlem eller medlem
/giveitem att man kan ge folk kanske ett nyckel till något
/revive att man använder det om det har hänt en bugg eller blev rdmad/vdmad
/svban det är när man använder det för att man ska banna någon för 1h
/sqlbanoffline att man bannar någon när de har combat loggad på en scenario
/sqlsearch steamnamn man kan se deras hex id
/v spawnname spawnar in bil
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell och servervakt
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Dona och jobb
Senast ändrad: