Nekad DinosaurRasmus | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DinosaurRasmus

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Rasmussss

Vad är ditt födelsedatum? 30 Augusti 2010

Berätta om din karaktär. Anders, en ung man på 24 år, har haft en tuff resa hittills. Efter att ha förlorat sina föräldrar i ung åldr
der blev han tvungen att bo på ett ungdomshem. Det var en svår tid för honom men han kämpade vidare. När Anders fyllde 18 år blev han dock utkastad och blev hemlös. Det var en överväldigande och skrämmande situation för honom.
Trots alla motgångar har Anders en stark vilja och en positiv inställning till livet. Han är en trevlig person, även om han ibland kan vara lite sur på grund av de svårigheter han har mött. Men nu, med en stark drivkraft att förbättra sitt liv, försöker han förverkliga sina drömmar och skapa det liv han alltid har längtat efter.
Anders har alltid varit en äventyrlig själ och älskar spänning. Han har en passion för att köra bil och det är något han verkligen brinner för. Han drömmer om att en dag kunna arbeta inom fordonsindustrin och kanske till och med bli en framgångsrik bilmekaniker eller racerbilsförare. Han tror på sig själv och är fast besluten att göra det bästa av sin situation.
Genom att vara en stark och kämpande individ, kommer Anders att fortsätta kämpa för att förbättra sitt liv och uppnå sina drömmar. Han har lärt sig att aldrig ge upp och att alltid vara öppen för nya möjligheter. Med sin envishet och positiva inställning kommer Anders att övervinna alla hinder som står i hans väg och skapa ett framgångsrikt och lyckligt liv.

Anders är en stark och kämpande individ. Han är envis och ger aldrig upp, oavsett vilka svårigheter han står inför. Han är också väldigt positiv och har en optimistisk inställning till livet, även när det är tufft. Anders är också äventyrlig och älskar spänning. Han är modig och redo att ta sig an nya utmaningar. Han har en passion för att köra bil och har en stor kunskap inom fordonsindustrin. Anders är också omtänksam och hjälpsam mot andra. Trots att han har haft det tufft själv, är han alltid där för att stötta och hjälpa dem omkring sig. Han är en riktig kämpe och en inspirerande person.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga samtal och bidra med bra stämning

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att du agerar eller tar beslut som gynnar den andra personen eller gruppen istället för dig själv. Det handlar om att vara generös och tänka på andras bästa. Det kan vara en fin gest att visa omtanke och visa att du inte bara är intresserad av att vinna själv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja t.ex rdm betyder random deatmatch det menas med om jag dödar någon utan anledning. och vdm betyder att jag använder ett fordon som vapen och dödar någon utan en anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har erfarenhet i RP

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tycker att jag har bertätat färdigt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka