Accepterad DinoBurekovic | Medlem ansökning | Dreamer (Wille)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ddincek

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/246166235/

Vad är ditt namn i verkligheten? Dino Ahmic

Vad är ditt discord namn? Dincek#3211

Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär ska vara en typ av bosnisk kriminell. Han ska dessutom blanda bosniska med svenska så han ska vara lite av en bosnisk typ av person. Men han kan ta skämt och kunna göra skämt och så. Han har precis kommit till sverige för att få ett nytt liv för att i bosnien har det varit krig och han har varit med om det. Men han är dessutom snäll och försöker hitta vänner som kan hjälpa han och så. Min karaktär är intresserad i många saker typ som Fixa Bilar, Träffa Folk, Köra Runt och Jobba. Hans ålder är 30.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kan bland annat mycket RP och vad jag ska göra eller inte göra. Jag har bland annat mycket erfarenhet. Jag brukar också hjälpa till med saker i fivem servrar som typ Rapportera folk som inte rpar och bugs.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Allting, När jag fick veta om Unive ville jag direkt spela. Det är så att eran server erbjuder mer än bara en fivem server. Ni erbjuder Riktiga Bilar, Scripts, Animatoner och Commands.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom youtubern Grow Master. Jag tyckte det såg roligt ut så jag ville också rpa på Unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att vara så bra och tydlig som möjligt och att inte göra fel.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att jag hjälper till på Unive med mycket och att se till att man har det bra helt enkelt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Tyvärr Inte Just Nu. En sak jag vill säga: Min dator håller på att fixas så det kan ta lite tid för mig och bli online på servern men annars kan jag ta intervjun.

Tillbaka