Nekad DinoBurekovic | Chef-jobb ansökan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ddincek

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas Chef

Vad heter du IRL? Dino

Vad heter du på discord? Dincek#3211

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 99 Timmar.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag skulle vara mycket aktiv och jag har många kunskaper inom jobbet, Jag skulle framför allt vara hjälpsam mot varje person, Sköta företaget Securitas och Jag skulle vara en bra chef åt mina arbetare.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ja, Jag vet hur jag ska sköta mig själv, hur jag ska vara så hjälpsam, snäll som möjligt, Ja vet hur ja ska vara mot personer som sköter sig, Ja vet också hur ja ska vara mot personer som inte sköter sig, ja vet också hur ja ska sköta företaget bra och hur jag ska vara mot mina arbetare.

Berskiv din karaktär? Dino Draganovic är en Bosnisk typ av person, allting började med att han var en liten pojke som bodde i bosnien, Sen började allting bombas av Serbiska Soldater så han sökte skydd med sin mamma, pappa och sin bror. När dom slutade bomba så tog han och packa alla sina saker, Sen började han gå någonstans för att fly. Han flydde till Sverige för att börja på ett nytt liv. Han fick ett jobb som Postnord så han jobbade lite och skaffa sig pengar sen sluta han på Postnord, Han sökte jobb överallt och till slut fick han jobb som Mekonom, Han jobbade varje dag. Men han var bara Provanställd men senare kom chefen och sa att han fick jobba där, Senare blev han Erfaren och Till Slut Biträdande Chef. Men nu har han sagt upp sig och försöker leta efter ett nytt Chef jobb, Han är mycket intresserad av att vara Securitas Chef.

Hur ofta kommer du vara inne? Ofta, Minst 2-3 Timmar om dagen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka