- Förbjuden
- Meddelanden
- 43
- Reaction score
- 5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Chef Hos Trygghansa
Vad heter du IRL? Dino
Vad heter du på discord? Dincek#3211
Hur gammal är du? 15, Föddes 2006-03-08
Hur många timmar har du på Fivem? 5,2
Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag skulle framför allt vara mycket aktiv, Hjälpt kunder och köra runt i stan och fråga folk om dom vill försäkra sin bil.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ja, Jag vet hur jag ska sköta mig själv och hur jag ska vara så hjälpsam och snäll som möjligt.
Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Dino Draganovic. Han är ifrån Bosnien, Han har precis flyttat till Sverige för ett nytt liv eftersom att han flydde från krig i sitt hemland. Hans intressen är Träffa Folk, Köra Basket, Testa lite bilar och köra runt.
Hur ofta kommer du vara inne? Väldigt Ofta, Kanske 2-3 Timmar Om Dagen (beror på om jag hinner)
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, Självklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.
Har du läst våra Regler? Ja.
Vad heter du IRL? Dino
Vad heter du på discord? Dincek#3211
Hur gammal är du? 15, Föddes 2006-03-08
Hur många timmar har du på Fivem? 5,2
Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag skulle framför allt vara mycket aktiv, Hjälpt kunder och köra runt i stan och fråga folk om dom vill försäkra sin bil.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ja, Jag vet hur jag ska sköta mig själv och hur jag ska vara så hjälpsam och snäll som möjligt.
Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Dino Draganovic. Han är ifrån Bosnien, Han har precis flyttat till Sverige för ett nytt liv eftersom att han flydde från krig i sitt hemland. Hans intressen är Träffa Folk, Köra Basket, Testa lite bilar och köra runt.
Hur ofta kommer du vara inne? Väldigt Ofta, Kanske 2-3 Timmar Om Dagen (beror på om jag hinner)
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, Självklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.
Har du läst våra Regler? Ja.