Nekad DinoBurekovic | Ansökan till Servervakt [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ddincek

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Dino

Ange ditt födelsedatum 8 Mars 2006

Vad heter du på discord? Dincek#3211

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På Morgonen från 10:00 till 13:00 Och på kvällen från 17:30 till 22:00

Hur länge har du spelat på Unive? I en månad.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Ja skulle vart en bra server vakt och inte banna folk utan anledning, Ja skulle dessutom hjälpa till med och dva bilar, Hålla koll på folk för att underlätta jobbet för Staffs och Bidra med att Servern får ha bra Server vakter som vet vad dom gör.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det som får mig till och bli Servervakt är att ja vill göra servern bättre med att underlätta jobbet för staffs så dom kan göra mycket viktiga saker medans vi tar hand om folk som inte sköter sig, Dva bilar som ligger ute på stan och ingen kör och bidra med att servern blir mycket bättre och att det inte laggar för spelar som inte har så bra dator.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jo, som sagt ja skulle bidra med att förbättra kvaliteten så att det inte skulle lagga för folk som inte har bra dator, Ja skulle också prata med folk som lallar och inte sköter sig, Skulle också göra bra jobb som servervakt.

Varför ska just du bli servervakt? Jo, För att jag vill hjälpa till servern med små saker som typ Dva bilar och göra något åt folk som inte sköter sig till exempel en ban eller kick beror på hur stort problemet är. Ja skulle också hjälpa servern med att bli lite större och kanske få in lite personer.

Varför vill du bli servervakt? Ja vill bli servervakt för att ja tycker det är roligt och hjälpa till Staffs för stt underlätta jobbet för dom, Ja vill också bidra med stt göra så att servern inte laggar genom att dva bilar och sånt som inte behövs.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /svban (banna någon i 60 min) /kick (kickar personen från servern) /revive (hjälper personen som är död tillbaka till liv får bara användas om det var en bugg) /dv (får bort en bil från mappen som senare kommer tillbaks till garaget efter restart) /sv (Skriva i Servervakts chatten som får bara användas om det är något viktigt) /toggleid (Visar spelarens id vi behöver ha på det för att se vem som lallar eller gör något så vi kan kicka eller banna)

Är du whitelistad på serven? Ja, Har vart whitelist sen ja började.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja, Fast bara i 60 min x2 Första gången Ingen Mic min mic funka inte, Sunt förnuft rökte framför vakter. Det var allt

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka