Nekad DinoBurekovic | Ansökan till Servervakt [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ddincek

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Dino

Ange ditt födelsedatum 8 Mars 2006

Vad heter du på discord? Dincek#3211

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mellan 10:30 Till 13:00 På Morgonen, Senare på kvällen kan jag spela från 16:30 till 22:30.

Hur länge har du spelat på Unive? 1 Månad.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag skulle ha blivit servervakt skulle jag gjort massa saker för att underlätta jobbet för Staffs, Typ som att, DVA Bilar och Kicka/Banna folk som inte beter sig, Beror på vad dom gör. Jag skulle dessutom kunna hjälpa Staffs med klipp om någon gör något som jag inte kan göra åt som Servervakt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jo, Det som får mig och bli servervakt är, Att kunna underlätta jobbet för Staffs och Att jag håller koll på Servern medans jag RP:ar.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle kunna göra Unive till en bättre plats genom att, Få bort lallare, Underlätta jobbet för Staffs och kunna göra så att servern inte laggar genom att DVA bilar som är nära mig.

Varför ska just du bli servervakt? Eftersom att jag vill kunna bidra med att hjälpa Staffs och Hålla koll på några personer som bryter reglerna. Jag skulle dessutom kunna DVA bilar som är nära mig, Så att servern inte laggar.

Varför vill du bli servervakt? Eftersom att jag tycker om att spela på Unive, Jag vill kunna bidra med att göra bra saker för servern, Underlätta jobbet för Staffs och ta hand om jobbet som Servervakt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /svban (ID) (Anledning) (Bannar en person i maximalt en 1 timme) /kick (ID) (Anledning) (Sparkar en person från servern) /dv (Får bort en bil som har varit där länge och ingen har använt den, Bilen kommer tillbaka efter restart) /sv (Servervakt Chatt) /revive (ID) /toggleid (Visar närmsta spelarens ID, Kan vara använtbart om man ska banna eller kicka)

Är du whitelistad på serven? Ja, Har vart det sen jag har börjat spela på Unive.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja, 1 gång. Då jag blev bannad för RDM i 10 Dagar, Detta vart en ban eftersom att jag hamnade i slagsmål och jag startade det. Men jag har lärt mig mycket om denna ban, Att det är aldrig okej att slå någon sådär och det inte är okej att starta slagsmål för ingenting. Men detta ska inte upprepas.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, Bara på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka