Nekad Dino__ | Medlem ansökning [Zatra]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dino__

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dino

Vad är ditt discord namn? dinos #4858

Vad är ditt födelsedatum? 2 December 2010

Berätta om din karaktär. Han föddes i London och kände att det var för dyrt att bo där man han ville inte bo på landet så han flyttade in i en till stad men han trivdes inte där så han bestemmde sig att flytta ditt han bor nu. Han är född år 1987. Han älskar bilar därför känner han sig för att bli medborgare i stan för då kan han jobba med bilar. Han har en kompis som heter Peter Holm han är väldigt bra kompis med Flinken Sprong dom har alltid kul tillsammans. Nu jobbar dom tillsammans som snickare men det tycker inte Finken är så kul. Flinken brukar köpa och sälja bilar. Två grej som Flinken älskar det är att bygga bilar och sladda med dom. Nu har Flinken en stor bil och en v60. Flinkens dröm är att han ska få jobba med bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Flinken är en bra person på rp och tar allt på alvar jag är väldig seriös på vilket scenarion. Jag bryr mig inte så mycket om pengar jag är här för att göra roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att jag inte behöver vinna hela tiden att man får tåla förlora. Att man hjälper människor fall dom behöver tusen kr då ger man dom det. och då får man tillbaka någon gång

Hur hittade du Unive? Jag tittade på cosmo och såg att det såg kul ut så jag skaffade unive och kände att det var det bästa jag gjort.

Nekad Utveckla Vad kan du bidra med till serverns RP? Du söka igen om 12h

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka