Nekad Dino__ | Medlem ansökning [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dino__

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dino

Vad är ditt discord namn? dinos #4858

Vad är ditt födelsedatum? 2 December 2010

Berätta om din karaktär. Palle Sprong föddes i ungern med hans föräldrar dem var fattiga och tvungna att flytta ut på gatan. Han kunde inte gå till skolan för att hans familj hade inte råd. Han var bara 5 år gammal när hans pappa lämnade dem. Och dem hade knappt någon mat och hans mamma bort adopterade han så att han skulle kunna leva ett bättre liv. Han blev skickade till sverige där han blev adopterad av en bra familj och dem gav han ett nytt namn som var “Peter Holm”. Han hade det bra i sverige han fick gå i skolan och kunde skaffa bra betyg. När han blev 11 blev såg han en polis för första gången och blev jätteintresserad av poliser. När han fyllde 18 och gick ur gymnasiet fick han ett jobb på en liten café där han fick en bra lön och kunde leva. Men hans drömjobb är att bli swat special forces.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra och seriös rp-nivå. Jag kan också hjälpa andra och få andra att ha kul. jag kan också vara en förebild för andra för att jag har spelat gta rp i ungefär 1 år på min gamla dator. Jag kan ska också försöka att bjuda in några vänner eller andra folk

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man inte måste vinna allt för att ha kul ibland så kan man låta andra också ha kul. Det betyder också att man inte ska bli sur om du förlorar t.ex om du blir tagen av en polis så behöver inte du bli arg och du kan låta polisen ha lite kul så att du spelar för dess vinst

Hur hittade du Unive? Cosmo

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka