Nekad Dino_ | Medlem ansökning [ABBA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dino_

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=1180990612&token=SEK5olNh

Vad är ditt namn i verkligheten? Dino

Vad är ditt discord namn? DXY TV #4858

Vad är ditt födelsedatum? 2 December 2010

Berätta om din karaktär. jag heter flinken mina föräldrar är finska men dom var så fattiga och fick inget jobb och då så fick vi flytta till Usa där fick dom inget jobb sen bort abdoterade mig till sverige och då flyttade jag till en fattig familj som tälttade i borås sen fick jag ett jobb som slaktare men det tyckte jag inte om så jag började jobba på postnord och sen så jobbar jag kvar där men jag säljer och köper bilar också mitt intresse är att köra bil i skogen jätte snabbt men jag skulle behöva mer pengar för jag tänar inte så bra på postnord så jag skulle vilja jobba på polisen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag tycker att jag ska bli medlam på unive för att jag är ganska bra på att rpa men jag vill fortfarande bli bättre på att rpa. Samtigt vill jag bli medlem för att detta är en av dem första severn jag verkligen tycker om. Jag vill också kunna skaffa job som polis eller andra whitelistade jobb

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra men en bra och seriös rp-nivå. Samtigit kan jag rpa med andra veldigt bra jag kan också bidra med att skapa villdigt roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man inte bara spelar för att vinna utan man också kan låta motparten vinna i vissa scenarion t.ex om du är och sloss med någon så kan du också låta dem vinna ibland du behöver inte bara vinna

Hur hittade du Unive? Cosmo

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka