Dubbelpost Dino | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Dino

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199071147582/

Ditt Hex-ID: 11000014236b63e

Vad är din discord tagg? Dinotuna#9014

Vem var det som bannade dig? Ovve

Hur lång tid var din ban? Permabannad

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ban från dc, sv abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag revivade mig eftersom jag blev rdmad så jag kunde sa vad id:t var på personen så jag kunde bannat honom

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Typ en timma eller halv timma innan bannen så skulle min kompis hoppa från en bro, jag springer mot honom och skriker till honom att inte hoppa, jag ställer mig på bron för att visa att jag bryr mig om honom, jag ser att han gör en hastig rörelse så jag försöker ta tag i honom men jag ramlade in, ovve speccade oss hela tiden och han hadde speccat mig i typ en halvtimma där han väntade till jag gjorde något fel. Jag låter min kompis köra min Tesla till trygghansa och jag var inne i discord och såg inte vad som händer, jag byter flik och ser att jag att är i min bil död i vattnet, jag frågar min kompis vad som hände, han säger att han körde ner mig i vattnet så det var alltså rdm / vdm så jag revivar mig och ska gå till honom för att se hans id så jag kan ge han en använgning på 30 min så han kan lära sig en läxa, ovve skriver till mig på discord där han säger kom support, han tycker att jag har sv abusat så ha bannade mig, enligt mig så tycker jag att det var fel från honom att banna mig då han såg att jag blv rdmad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en mix av båda, ja, jag revivade mig men jag gjorde det med en anledning, jag blev rdmad av min kompis som jag inte hade id:t på så jag kunde se vem det var och bannad honom.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har haft en massa bans som vart felaktiga och överklagade, vissa har vart bans där jag faktist gjort fel men jag har lärt mig från dessa, de var också ett tag sen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag borde kontaktat support eller högre så jag slapp reviva mig och gå till personen för att kolla id:t på honom. Ovve speccade mig skit länga utan att jag visste och gjorde det tills jag gjorde något fel. Det var mitt fel men jag tycker att det var lite trågit av han att göra det. Jag älskar denna server och har fått 200 timmar på nästan 3 veckor allt är på multistaden och jag blir väldigt ledsen att inte kunna spela denna server.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja verkligen, det är väldigt jobbigt nu eftersom jag inte har någonting att spela nu, jag borde tagit vara på min servervakt och inte använd revive komandet, jag kommer absolut inte göra om detta.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka