Accepterad Dino | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dino

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199071147582/

Ditt Hex-ID: 11000014236b63e

Vad är din discord tagg? Dinotuna#9014

Vem var det som bannade dig? Ovve

Hur lång tid var din ban? Permabannad

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ban från dc, sv abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vart bannad eftersom jag revivade mig och ovve såg det som sv abuse, jag revivade mig eftersom min kompis körde ner min bil i vattnet medans jag inte var inne och kollade på discord och jag bara har en skärm så jag märkte inte att jag var död.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Typ en timma eller halv timma innan bannen så skulle min kompis hoppa från en bro, jag springer mot honom och skriker till honom att inte hoppa, jag ställer mig på bron för att visa att jag bryr mig om honom, jag ser att han gör en hastig rörelse så jag försöker ta tag i honom men jag ramlade in, ovve speccade oss hela tiden och han hadde speccat mig i typ en halvtimma tills min bil ramla in i vattnet. Jag vet att ovve speccade mig eftersom när han sa till mig att komma in i supprort så sa han då där att han hade speccat oss hela tiden sen det vid bron hände, jag fick inte ut några ord och ovve sa att jag sv abusa men jag tänkte inte på att min kompis fick mig dödad då han rdmade mig, min kompis heter cappe karlson in game men när han körde in mig i vattnet och jag märkte att jag var död frågade jag han varför jag är död, då cappe är den personen som skulle döda mig ofta. Vi snackade i discord och han sa att han körde ner mig i vattnet i min Tesla. Anledning till varför han körde min Tesla var för jag skulle kolla igenom vad minna skrev på sjukvårds discorden då jag är läkare och rekryterare. Jag frågar han varför jag är i vattnet och han säger att han körde ner mig dit, jag gör /revive och för att se min cappes id så jag kan ge honom en avstägning på 30 min och om han hade dödat mig ingen hade jag visat för en högre uppsat som staff eller support men så fort jag revivade mig så skriver ovve till mig att komma support. Jag går in i support och han säger någonting i stil med "varför servervakt abusar du? du vet väl att du får permaban?" Jag får panik och börjar nästan få ångest, han frågade mig varför jag server vakt abusar men fick inte fram att min kompis körde ner mig i vattnet då jag inte ville att han skulle bli bannad eftersom vi har haft så kul tillsamans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker faktiskt att det var en felaktig ban eftersom jag använde kommandet för att det var rdm / suntförnuft för Cappe att köra ner mig i vatten och lämna för att drukna. Jag tror inte ovve vet hela händelsen och där

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina bans som nygligen vart har varit felaktiga men jag har haft ett par riktiga bans som jag har lärt mig en massa av, jag hade en rdm ban som var i 3 dagar men den bannen var när jag började med fivem och har lärt mig en massa från varenda en av de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade verkligen kunnat gjort annerlunda, jag borde kontaktat en högre som support och försökt få han bannad eller varnad, även fast det var min kompis som gjort fel så har han fortfaraned gjort fel. Jag borde tänkt på att kontakta en högre istället för att göra allt min själv. Men jag tycker att jag borde få reviva mig om jag vart rdmad men tydligen så tycker inte ovve det!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig en massa, denna ban har gjort mig väldigt irriterad, arg och ledsen eftersom multistaden är det enda jag spelar, jag har nästan 200 timmar på 3 veckor och inte har något annat att spela. Alla mina vänner spelar Multistaden och när vi slutar skola går vi alltid in och kör multistaden, jag vet att det inte är en anleding till att avbanna mig men ville bara visa hur mycket denna server betyder för mig. Jag har lärt mig så mycket från Multistaden och det känns som om jag har utvecklas som person och kan lättare prata med andra som jag inte känner samt uttrycka mig.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka