Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199071147582/
Ditt Hex-ID: 11000014236b63e
Vad är din discord tagg? Dinotuna#1605
Vem var det som bannade dig? MORKIL_
Hur lång tid var din ban? 7 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad eftersom att jag parkerade en av mina bilar som inte hade däck, jag kliver ut ur bilen och hoppar in i min väns bil, jag tror att stafen tyckte att det var orealistikst av mig att bara lämmna av bilen utan att fixa den.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag väntar på min vän, han skulle skjutsa mig till mekonomen eftersom min bil var förstörd och jag behövde en mekonom så att jag skulle kunna använda min bil igen. Men stafen trodde säkert att jag bara skulle lämna den där och att det var orealisktiskt enligt honom.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig så tycker jag att det var en felaktig ban eftersom att jag skulle fixa min bil och jag parkerade den så att det inte skulle vara något problem med vart jag la den, men stafsen trodde säkert att jag skulle bara lämna bilen där och att det var helt orealistiskt.
Hur många tidigare avstängningar har du? 5
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min första ban:
ag blev rånad runt 11:50 av en snubbe i en Grön Saab. Då ringde jag ungefär 4-5 pers så spred vi ut oss och leta efter denna saab. Efter ungefär 1 timmes letande så ringer min polare Abdi och säger att han ser en grön saab där man säljer droger. Då väntar Abdi in två till och väljer att åka in och snacka med den gröna Saaben. (Endast snacka, för att få reda på mer info vem det var och om det var rätt person) Sedan blir alla av de rånade när de kör in. Då har jag precis kommit dit så jag gömmer mig vid sidan av vägen lite längre bort och ser hela scenariot. Efter rånet blir de släppta och får åka därifrån, då åker jag ut på vägen och mina polare följer efter. Då ser vi bakom oss att den gröna Saaben kör svin snabbt efter oss medans vi är påväg till vårat gänghus för att ta ut ett varsitt vapen som vi blivit rånade på. Jag och en bil kommer till huset medans den tredje bilen där Abdi och två till satt i åker förbi gängstället så att inte den gröna saaben ska se vart vårat gängställe ligger. Jag och den bilen som var med mig springer snabbt in och hämtar en varsin AK47. När jag kommer ut på vägen igen för att ge honom AK47 och då ser vi den gröna saaben åka snabbt efter våra vänner. Ungefär 2-3 sekunder efter hör vi skottlossning från dit de åkte och eftersom vi vet att alla personer i min polares bil inte har några vapen så fattar vi att det är den gröna saaben som skjutit våra polare. Så jag och min polare åker snabbt efter då hittar vi Abdi ner skjuten vid en orange RS6, efter 1-2 minuter hittar vi den gröna saaben precis bredvid vårat gängställe. Då ser vi dem åka upp till ett litet industri område så vi följer sakta bakom dem så de inte märker. När vi kommer dit så smyger vi fram med AK47 samtidigt som jag ringer en till vän (Alfons) och säger att han ska komma. Vi börjar gå mot ett ställe där vi tror att dem är men sedan hör vi en bildörr stängas bakom oss och då ser vi den gröna saaben åka bort. När saaben närmar sig märker vi att vi måste dra fram våra vapen och avfyra för att undvika att vi själv blir nedskjutna för att skydda mig själv. Vi har bråkat mot detta gäng som satt i bilen tidigare och de hade samma kläder och samma bil. Blev också rånad av en av dem tidigare som hade EXAKT samma kläder som när rånet skedde. Scenariot skedde vid ett ställe som låg på ett avlägset ställe precis utanför staden.
Andra bannen handlar om hur jag körde lite för fort på motorvägen och blev bannad.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte dirket vad jag skulle kunna gjort annelunda, jag ser ingenstans i reglerna att man inte får lämna en trasig bil.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag ska försöka att ta så mycket information från denna ban som möjligt ohc lära mig från mina del.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 11000014236b63e
Vad är din discord tagg? Dinotuna#1605
Vem var det som bannade dig? MORKIL_
Hur lång tid var din ban? 7 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad eftersom att jag parkerade en av mina bilar som inte hade däck, jag kliver ut ur bilen och hoppar in i min väns bil, jag tror att stafen tyckte att det var orealistikst av mig att bara lämmna av bilen utan att fixa den.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag väntar på min vän, han skulle skjutsa mig till mekonomen eftersom min bil var förstörd och jag behövde en mekonom så att jag skulle kunna använda min bil igen. Men stafen trodde säkert att jag bara skulle lämna den där och att det var orealisktiskt enligt honom.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig så tycker jag att det var en felaktig ban eftersom att jag skulle fixa min bil och jag parkerade den så att det inte skulle vara något problem med vart jag la den, men stafsen trodde säkert att jag skulle bara lämna bilen där och att det var helt orealistiskt.
Hur många tidigare avstängningar har du? 5
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min första ban:
ag blev rånad runt 11:50 av en snubbe i en Grön Saab. Då ringde jag ungefär 4-5 pers så spred vi ut oss och leta efter denna saab. Efter ungefär 1 timmes letande så ringer min polare Abdi och säger att han ser en grön saab där man säljer droger. Då väntar Abdi in två till och väljer att åka in och snacka med den gröna Saaben. (Endast snacka, för att få reda på mer info vem det var och om det var rätt person) Sedan blir alla av de rånade när de kör in. Då har jag precis kommit dit så jag gömmer mig vid sidan av vägen lite längre bort och ser hela scenariot. Efter rånet blir de släppta och får åka därifrån, då åker jag ut på vägen och mina polare följer efter. Då ser vi bakom oss att den gröna Saaben kör svin snabbt efter oss medans vi är påväg till vårat gänghus för att ta ut ett varsitt vapen som vi blivit rånade på. Jag och en bil kommer till huset medans den tredje bilen där Abdi och två till satt i åker förbi gängstället så att inte den gröna saaben ska se vart vårat gängställe ligger. Jag och den bilen som var med mig springer snabbt in och hämtar en varsin AK47. När jag kommer ut på vägen igen för att ge honom AK47 och då ser vi den gröna saaben åka snabbt efter våra vänner. Ungefär 2-3 sekunder efter hör vi skottlossning från dit de åkte och eftersom vi vet att alla personer i min polares bil inte har några vapen så fattar vi att det är den gröna saaben som skjutit våra polare. Så jag och min polare åker snabbt efter då hittar vi Abdi ner skjuten vid en orange RS6, efter 1-2 minuter hittar vi den gröna saaben precis bredvid vårat gängställe. Då ser vi dem åka upp till ett litet industri område så vi följer sakta bakom dem så de inte märker. När vi kommer dit så smyger vi fram med AK47 samtidigt som jag ringer en till vän (Alfons) och säger att han ska komma. Vi börjar gå mot ett ställe där vi tror att dem är men sedan hör vi en bildörr stängas bakom oss och då ser vi den gröna saaben åka bort. När saaben närmar sig märker vi att vi måste dra fram våra vapen och avfyra för att undvika att vi själv blir nedskjutna för att skydda mig själv. Vi har bråkat mot detta gäng som satt i bilen tidigare och de hade samma kläder och samma bil. Blev också rånad av en av dem tidigare som hade EXAKT samma kläder som när rånet skedde. Scenariot skedde vid ett ställe som låg på ett avlägset ställe precis utanför staden.
Andra bannen handlar om hur jag körde lite för fort på motorvägen och blev bannad.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte dirket vad jag skulle kunna gjort annelunda, jag ser ingenstans i reglerna att man inte får lämna en trasig bil.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag ska försöka att ta så mycket information från denna ban som möjligt ohc lära mig från mina del.
Har du läst våra regler? Ja