Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199071147582/
Ditt Hex-ID: 11000014236b63e
Vad är din discord tagg? Dinotuna#1605
Vem var det som bannade dig? Liebermann
Hur lång tid var din ban? Tre dagar!
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: RDM ~Liebermann. Återstår: 2 dagar 23 timmar 49 minuter Vill du överklaga din avstängning?
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag bråkade med en ordings vakt och så började det bli hetsig så jag slog till honom
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En ordings vakt argumenterade med min vän om att han skulle få böter så jag la mig i och började bårka med honom, han hotade mig med att ringa polisen så jag slog till honom och sprang iväg men blev bannad strax efter.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en fellaktig ban eftersom det inte var rdm jag dödade ingen och jag hade en anledning till att slå honom.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag borde tänkt på att inte slå honom och jag skulel vfilja be om ursäkt
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag ska spela mycket mer seriöst och jag ska inte slå några mer ordningsvakter.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 11000014236b63e
Vad är din discord tagg? Dinotuna#1605
Vem var det som bannade dig? Liebermann
Hur lång tid var din ban? Tre dagar!
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: RDM ~Liebermann. Återstår: 2 dagar 23 timmar 49 minuter Vill du överklaga din avstängning?
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag bråkade med en ordings vakt och så började det bli hetsig så jag slog till honom
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En ordings vakt argumenterade med min vän om att han skulle få böter så jag la mig i och började bårka med honom, han hotade mig med att ringa polisen så jag slog till honom och sprang iväg men blev bannad strax efter.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en fellaktig ban eftersom det inte var rdm jag dödade ingen och jag hade en anledning till att slå honom.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag borde tänkt på att inte slå honom och jag skulel vfilja be om ursäkt
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag ska spela mycket mer seriöst och jag ska inte slå några mer ordningsvakter.
Har du läst våra regler? Ja