Nekad dinmammor | Ban överklagan [Lenny Rakblad]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dinmammor

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198832529845/

Ditt Hex-ID: 110000133fdb1b5

Vad är din discord tagg? apa#3783

Vem var det som bannade dig? Lenny Rakblad

Hur lång tid var din ban? 5 dar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Krim utan krin RDM och meta

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag bröt mot reglerna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade åkit till en persons hus och dödat han. Senare kom han efter mig även om jag döde han. Med andra ord han bröt också mot reglerna. Mannen jag pratar om heter abi zhapo. Jag vill gärna att han också får ban i någon dag

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nope

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första gången blev jag bannad felaktigt för jag inte han byta kläder. Andra gången bröt jag mot dom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte dödat han?

Har du lärt dig någonting efter din ban? Döda inte gott folk!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

Du fick reda på info om deras gänghus genom meta, sen dödar du honom utan kriminell roll, och av absolut ingen anledning. Läs igenom reglerna ordentligt och tänk över det du gjorde.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka