Nekad dinmamma69 | Whitelist ansökning [Wilma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

dinmamma69

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199057413462/

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? Fetsnabis#6969

Vad är ditt födelsedatum? 24 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Bönan han är 20 år gammal nu och är uppväxt i Somalia, han bodde där i 6 år innan han flytta till Multistaden. Hans uppväxt var hemsk för han blev slagen av sina föräldrar eftersom han inte skötte sig. Hans pappa gick bort när han var 5 år för han skulle kriga för landet och då bestämde hans mamma sig och flytta till Multistaden med Abdi.
--------
Efter han flytta till Multistaden hitta han en kompis och hans pappa var mekaniker, så Abdi fick vara med och mecka med bilar och då fick han intresse av att mecka med fordon. Hans dröm är att få jobba med bilar och hjälpa till att laga bilar om folk behöver det.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag tycker det är kul att rp:a på denna servern och det är många goa personer på servern den tiden jag har kört så känns de som en bra server som är seriös och bra gjord. Jag lallar inte runt tar rp seriöst som om jag lever i riktiga livet och det är kul att få nya kompisar och bara ha kul! Jag kommer vara tillfredsställande.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag tycker att servern är bra, jag vill ha kul och skaffa jobb. Jag kommer inte försöka sprida negativitet. Jag tycker det är kul att rp:a. Och gör inte det för någon annan speciell anledning än att ha kul och hänga med folk typ.

Hur hittade du Multistaden? Mina vänner spela på den och då sa dom till at jag ska börja så ja det var väll det.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha kul, få vänner på min karaktär, skaffa jobb, rp:a med goa folk ha det gött och få en bra karriär bara.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej ingen annan server.

Senast ändrad:
Tillbaka