Nekad DinlokalaMostafa | Medlem ansökning [Kurden4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1ThatsYou

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
118
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Mostafa

Vad är ditt discord namn? mostafahabi

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Ahmed Stelfält är en 28-årig man som lever ett enkelt liv, men med en stor passion för sina intressen. Han jobbar som mekaniker i en liten stad, där han är känd för sin skicklighet och pålitlighet. Han har en förmåga att lösa problem snabbt och effektivt, vilket har gjort att många människor vände sig till honom för att få hjälp med sina fordon.

På fritiden älskar Ahmed att fiska vid sjön nära sitt hem. Han har alltid varit fascinerad av vatten och fiskar, och det är en aktiviteten som ger honom ro och lugn. Han njuter av tystnaden och stillheten när han är ute på sjön, och han känner att han kan ta sig tillbaka till sina dagar av stress och oro.

Ahmed är också passionerad för bilar och har alltid varit intresserad av hur de fungerar. Han har spenderat många timmar i garaget, antingen fixande sin egen bil eller hjälpsamt meckande med andras fordon. Han har en stor förmåga att förstå hur saker fungerar och är alltid villig att hjälpa andra med deras bilproblem.

Utöver sina intressen, är Ahmed en mycket pragmatisk person som uppskattar de små glädjeämnena i livet. Han njuter av en bra fiskefika eller en god bilresa, och han finner lycka i sina enkla, men meningsfulla, intressen. Ahmed är en person som vet vad han vill ha och strävar efter det, och han har en stor förmåga att hitta glädje i de små saker i livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? seriös rp. Aktiv Spelare. Välplanerade Senarion. Vänlig Grabb till erat communtiy. Jag är en seriös rpare med lite erfarenheter då jag varit inne på unive ett litet tag. Jag kan bidra med en hög rp nivå samt rolig rp. Jag har redan lärt mig alla regler och följer dessa. Jag kan hålla standarn.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska rpa för att det är skoj och inte utgå från att man ska vinna ett senario. Man ska helt enkelt bara ha kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? New life rule: tex du dör då får du inte komma ihåg föregånde senario. VDM: Att man kör över någon med ett fordon i syfte av att döda någon.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nja rätt ny.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej.

Nekad.
Anledning:
Användning utav chatgpt! samt hur såg karaktärens barndom ut, Varför vill karaktären komma till unive?

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka