Nekad DinlockalaBROR | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DinlockalaBROR

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198942811679/

Ditt Hex-ID: 11000013AAA9E38

Vad är din discord tagg? Bank#3622

Vem var det som bannade dig? Kurt tror jag

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: 0 ~Kurt Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte jag har försökt att göra en överklagan på vad som har hänt men ingen svarar och jag postar om den och så blir det dubbelpost alltså kan inte bara någon svara hade uppskattat det för detta känns som en bra server men får inte testa för jag är bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tar det från början, då går vi tillbaka ett år där jag hör att mina vänner började spela fivem på en server som hette Göteborg stad något sånt. Jag var direkt inte in på det att spela då. Det tog ett tag sen bytte de till Knight. Där jag började testa för första gången. Jag spelade i en timme ungefär men som sagt det fanns inget att göra och det var skit tråkigt, så jag slutade med att bara ha spela i typ en timme. Månader efter byter de till en server med namn mutistaden tror jag alltså gamla Unive. Där jag får höra bra saker om den men tar inte det som en stor grej. På twitch ser jag då en person har live på Unive när han spelar. Jag tyckte att det såg roligt ut för det fanns saker att göra istället för att göra runt i en stad. Jag skulle testa serven man var bannad för någon anledning vet ej varför.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det finns inget jag gjorde fel, och jag har aldrig spelat i denna server innan. Det är något som har drabbat mig så att jag blev bannad något sånt vet inte. Hade upp skattat om ni kunde un banna mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Eftersom jag har aldrig spelat på serven har jag aldrig blivit bannad innan. Inte på andra servar heller för att jag är noga med att läsa vad man får och inte göra. För det är inte roligt att bli bannad på en server som man gillar. Denna server vekar bra för vad jag har hört i alla fall.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej för jag har inte gjort något och därför hade inte kunnat göra något annat än vad som hände. Vad som hände vet jag inte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Alltså det måste ha varit ett misstag för att jag har inte gjort något eller så. Det finns inget att lära sig från detta. hade uppskatta jätte mycket om någon kunde unbanna mig för något jag inte har gjort så att jag kan spela på eran server.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka