Diniro
Icke Medlem
- Meddelanden
- 16
- Reaction score
- 0
Blacklist-referens
ID: 1065 — Moddare
Anledning: fuskare hejdå
Personal: manualcheckednew
Datum: 2026-06-09
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag hade fusk på datorn sedan innan, och nej jag hade inte använt det på servern. Detta är fusket som jag glömde återgärda (återställa datorn) innan jag kom till unive, hann endast spela 1-2 veckor ungefär. Tycker inte jag ska klassa detta som "moddare" eller "fuskare" om ni förstår de från mitt perspektiv.
Tar du ansvar för det som hände? Ja, jag tar fullt ansvar till det som hände och det ska verkligen inte hända igen om ni ens släpper in mig på servern igen, de va ett ärligt misstag som jag ångrar och tar fullt ansvar över. Ni kan till o med pc checka mig nu har återställt datorn och allting, det ska vara helt cleant.
Vad har du lärt dig sedan dess? Att vara mer försiktig och vara noga med vad jag har på min dator och verkligen tänka till innan jag börjar på en server. Jag har varit försiktig sen ja, jag har fuskat innan på andra lall servers och pvp skit. De gjorde jag för skojskull. Men är redo för fullt seriös rp o ha kul.
Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag sett över mina handlingar angående återställningen av datorn och fusket på datorn. Jag är nöjd att jag ändå gjort de nu, men missnöjd med att jag inte återställde innan jag börja på servern.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej, inget relaterande till min överklagan.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja