Nekad dinho5656 | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dinho5656

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/flordinho/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper Johansen

Vad är ditt discord namn? Dinho#9748

Vad är ditt födelsedatum? 6 Augusti 1998

Berätta om din karaktär. Min karaktär ska ha kommit från misären, han ska vara en arg och tuff man som absolut inte tar någon skit. Med tanke på den jobbiga bakgrunden så är han väldigt utåtagerande men även väldigt ambitös och vill nå stora framgångar. Min karaktär kommer vara kriminell och älska bilar och matriella grejer. Just på grund utav att han aldrig haft sådana möjligheter förrut.

Varför ska just du bli whitelistad? Är en väldigt seriös spelare som kommer lägga ner väldigt mycket tid samt vara ett gott fördöme att följa reglerna.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Denna server verkar vara väldigt aktiv, samt väldigt seriös och efter några oseriösa servrar vill jag verkligen va med i något seriöst.

Hur hittade du Multistaden? genom bekanta som spelar på servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med mitt rollspel är först o främst att kunna försvinna ifrån vardagen, leva mig in i en karaktär som är så långt borta ifrån min egna verklighet samt har man ett stort intresse för skådespeleri.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? spelar just nu på göteborg staden, men för lite spelare och för oseriöst för min smak.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka