Nekad Dinfarsa34 | Medlem ansökning [hannes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Viking1

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Roay

Vad är ditt discord namn? 😍😍#6430

Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2023

Berätta om din karaktär. Roy Hidar är 21 år gammal och bodde i farsta. Han är stark och smart. Han flyttade till staden unive efter att han föräldrar dog i en skottlossning. Nu vill Roy hämnas sina föräldrar och göra allt för sin nya stad som en polis. Han har alltid varit busig när han var liten och gjorde dumma saker som att baxa till att råna. Roy vill skaffa många vänner i staden. Han vill att alla ska veta vem han är och vad han kan göra samt står för. Han vill se till så att alla kriminella avskum ska sättas bakom galler så långt som möjligt. Hans idol är Rikspolischefen i unive. Han vill bli som han och visa vad han går för, för att göra sina föräldrar stolta. Han har tidigare jobbat som bilmekaniker på mekonomen. Men det gillade han inte så mycket.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra och rolig rp för alla som spelar på unive. Jag har spelat på andra servers då jag har bevisat att jag kan rpa på et bra sätt utan att fuska som t.ex meta gaming eller powergaming.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska göra ett scenario lika roligt för båda parter. Oavsett om scenario gynnar dig eller inte så måste du spela klart scenario så att det gynnar motparten.

Hur hittade du Unive? Vänner och media

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka