Accepterad Dinfarsa34 | Ban Överklagan (waguchampangemode#4787)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Viking1

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199080633013/

Ditt Hex-ID: 110000142c772b5

Vad är din discord tagg? .Pollo#6430

Vem var det som bannade dig? Wagu <3

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-27 193221.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att wagu valde att banna mig då jag bärde 2 kroppar vid sjukan omedvetet samt så var det en död kropp som höll i en död kropp vilket jag inte kan göra nåt över. Men jag fatta hur det såg ut för hans perspektiv ;)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag släppte av 2 pers vid sjukan efter en skottlossning medans jag väntade på sjukvård fick jag ban. Respekt till Wagu <3

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var på ett sätt en ban som var felaktig då det var buggat och en död kropp höll en död kropp när jag bara ville ha en av de. Men jag fattar hur det såg ut för wagu vid sjukan, skulle gjort samma.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad här 5 gånger de senaste 3 månaderna och efter varenda en har jag fått en unban vilket vill säga att de varit felaktiga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat förmedla honom om att det var buggat och omedvetet. Ska se till att göra det tills nästa gång

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? 👍

Tillbaka