Nekad Dinero | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Södern2

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199602204492/

Ditt Hex-ID: 110000161ddff4c

Vad är din discord tagg? D1ner0.

Vem var det som bannade dig? 9bit

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-06 221147.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag pratade om kriminella saker på en allmän plats i detta fall Marja lisas. Lite mer specifikt så var det så att jag såg min kompis skriva med några i twitter, jag hade inte träffat honom på länge ig så jag skrev till honom i twitter och sa till han ame kom till Marja lisa så kan vi snacka lite. Så han kom och då gjorde jag det dåliga valet att fråga han vilket gäng han va med och om han ville göra lite saker med oss (kriminella saker). Men ja det va därför 9bit valde att banna mig...

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade då som sagt kallat till min kompis till Marja lisa och frågat vilka han var med och om han ville göra lite saker. Och ja det va suntförnuft men jag tänkte att alla i vår omgivning var folk vi kände och alla var lika kriminella som oss så jag tänkte inte på så mycket mer än att jag kände att det var okej så jag tänkte helt klart inte efter i denna situation...

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban den var korrekt utförd och det var jag som gjorde felet att fråga min kompis från första början...

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad på unive innan till exempel en gång blev jag bannad på sjukhuset för jag hade mask på mig nu varje gång så tänker jag efter innan jag befinner mig i närheten av eller inne på sjukan och tar alltid av masken. Och så klart på andra allmänna platser med som torget eller piren.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle kunnat köra iväg med min kompis och snackat kriminellt med honom i bilen eller vid en kriminell plats som kanske i rondellen...

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja 100% mycket dumt av mig men jag tänkte helt klart inte jätte mycket efter...

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka