- Förbjuden
- #1
- Meddelanden
- 373
- Reaction score
- 14
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198382710956/
Vad är ditt namn i verkligheten? Wille
Vad är ditt discord namn? wille#4656
Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter William Lundberg och är född år 2000 (21) år. Jag är snäll och trevlig till mina vänner men mot fiender ett monster, men ibland kan jag bli lite arg på mina polare om vi bråkar. Båda minna föräldrar dog redan när jag var 10 år i en hemsk jordbävning 2004 i indiska oceanen, Man hittade aldrig kropparna. Redan när jag börja i mellanstadiet kunde man börja se vilket håll jag var påväg mot jag hade det tufft. Jag började lära känna kriminella vänner i den trakten jag bor i, jag börja hålla på med knark redan då som 11 åring. Det blev värre och värre från knark till vapen säljare. Nu när jag är 25 år. Ägnar jag mycket av min tid av planering av rån jag och mina vänner tänker göra om vi får vår whitelist och sedan söker in till kriminell som med ett gäng. Polisen kommer få det tufft om man får säga så. Vi har gjort det hela våra liv vi vet vad vi gör och hur det går till. Mina intressen är att göra pengar.
Varför ska just du bli whitelistad? Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för jag kan tänka mig att mina år av RP experience, från spel som Csgo och forza. så kan jag bidra med skratt, events, scenarios, mm. Jag byter aldrig karaktär och jag tar RP väldigt seriöst. Jag hoppas på att bli en medlem av Unive så jag kan komma in i GTA RP i den rediga världen.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Ja jag skulle vilja bli whitelistad på denna server för att jag skulle vilja ansöka till polismyndigheten så jag skulle kunna jobba som polis om jag skulle bli wlad och ansöka till polismyndigheten så skulle jag vilja jobba som G.S.I som i johoan falk lixom vara en spjut spets inom grov kriminalitet och vara med på razzior och tillslag och jag skulle vilja vara chef över den gruppen och styra allt inom den kertsen så jag hittar någon ingame som vill vara med på min ide och skapa en sådan grupp. Men om jag inte skulle få det skulle jag vilja jobba som trafik polis och jobba på vägarna och stoppa sådan som kör förfort och annars skulle jag vilja vara civilare eller spanare för jag tycker det värkar spännande.
Hur hittade du Unive? Genom en kompis.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha roligt och kunna köra roleplay på en hör nivå och samtidigt t ha kul med medspelare i serven och samt utveklas inom mitt roleplay kunskap
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan server.
Vad är ditt namn i verkligheten? Wille
Vad är ditt discord namn? wille#4656
Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter William Lundberg och är född år 2000 (21) år. Jag är snäll och trevlig till mina vänner men mot fiender ett monster, men ibland kan jag bli lite arg på mina polare om vi bråkar. Båda minna föräldrar dog redan när jag var 10 år i en hemsk jordbävning 2004 i indiska oceanen, Man hittade aldrig kropparna. Redan när jag börja i mellanstadiet kunde man börja se vilket håll jag var påväg mot jag hade det tufft. Jag började lära känna kriminella vänner i den trakten jag bor i, jag börja hålla på med knark redan då som 11 åring. Det blev värre och värre från knark till vapen säljare. Nu när jag är 25 år. Ägnar jag mycket av min tid av planering av rån jag och mina vänner tänker göra om vi får vår whitelist och sedan söker in till kriminell som med ett gäng. Polisen kommer få det tufft om man får säga så. Vi har gjort det hela våra liv vi vet vad vi gör och hur det går till. Mina intressen är att göra pengar.
Varför ska just du bli whitelistad? Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för jag kan tänka mig att mina år av RP experience, från spel som Csgo och forza. så kan jag bidra med skratt, events, scenarios, mm. Jag byter aldrig karaktär och jag tar RP väldigt seriöst. Jag hoppas på att bli en medlem av Unive så jag kan komma in i GTA RP i den rediga världen.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Ja jag skulle vilja bli whitelistad på denna server för att jag skulle vilja ansöka till polismyndigheten så jag skulle kunna jobba som polis om jag skulle bli wlad och ansöka till polismyndigheten så skulle jag vilja jobba som G.S.I som i johoan falk lixom vara en spjut spets inom grov kriminalitet och vara med på razzior och tillslag och jag skulle vilja vara chef över den gruppen och styra allt inom den kertsen så jag hittar någon ingame som vill vara med på min ide och skapa en sådan grupp. Men om jag inte skulle få det skulle jag vilja jobba som trafik polis och jobba på vägarna och stoppa sådan som kör förfort och annars skulle jag vilja vara civilare eller spanare för jag tycker det värkar spännande.
Hur hittade du Unive? Genom en kompis.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha roligt och kunna köra roleplay på en hör nivå och samtidigt t ha kul med medspelare i serven och samt utveklas inom mitt roleplay kunskap
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan server.