Nekad Dinbabaskompis | Ban överklagan [Sako]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dinbabaskompis

Icke Medlem
Meddelanden
373
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198382710956/

Ditt Hex-ID: 1100001192e00ac

Vad är din discord tagg? wille#4656

Vem var det som bannade dig? Veni Vidi Vici

Hur lång tid var din ban? 12 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Cop bait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag själv vet att Veni Vidi Vici bannade mig pgrund av att det ser ut som jag försöker få polisens uppmärksamhet men så var inte fallet jag skulle möta en komps på vianor och stegrar då för bi Marja lisa i detta fall borde ni förstå att man inte hinner reagera på att det står poliser vid marja lisa och blir du bannad för cop bait .

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag skulle möta upp en kompis borta vid vianor Jag åker via torget oh i korsningen innan marja lisa så stegrar jag upp med min cross jag stegrar upp och hamnar i ca 90-100 KMh och hinner då inte reagera att det står poliser vid marja lisa efter som de inte har trafik väst på sig är de omöjligt att reagera. En av poliserna går emot mig men sedan vänder efter som jag åkte vidare jag såg att han gick emot mig och vänder då för att fråga om det var något speciellt han ville bara för att vara lite trevlig men blir då bannad för copbait .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att bannen var felaktig då Jag kom från torget för att möta upp min kompis på vianor stegrar förbi Marja lisa för att komma upp i en lite högre hastighet då jag precis vid Marja Lisa ser att en polis springer ut på vägen när det är en mycket trafikerad väg detta är då sunt förnuft av polisen då han inte hade trafik väst eller liknande på sig jag försätter ner för vägen en bit men sedan kommer på att det är otrevligt att åka där ifrån om han har försökt att prata med mig så jag vänder om och kör helt lagligt och normalt tillbaka för att fråga om det var något speciellt han ville sedan blir jag bannad detta anser jag inte är cop bait då man omöjligt kan reagera på att det står poliser vid Marja lisa och ute på vägen när man kör i 80-100 KMH på bakhjul då de varken har trafik väst eller något som reflekterar ljuset från strålkastaren när man kör förbi detta är då inte copbait då han springer mot mig och försöker få min uppmärksamhet och inte att jag försöker få polisens uppmärksamhet detta är även sunt förnuft av polisen som springer ut mitt i en trafikerad väg utan trafikväst. Men jag förstår att det var fel av mig att stegra för bi marja lisa och det ska inte ske igen.

Discord servern
Jag vet inte vem det är som har bannat mig jag tror det var Swiipe för det var han som dömde mig för rdm och då blev jag sur på han och skrev pm till han att jag var inne på settings men han sa att det var fel och sån så jag blev arg och skrev att han borde ta bort den och så sa jag att han var riktigt sne för han gjorde det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit dömd för rdm. Men det var en felaktig ban för jag var inne på setting så råka den slå en kille. Så jag lärde mig att gå ifrån om jag ska ändra settings.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort annorlunda är att tex vara lite mer uppmärksam det jag även hade kunnat gjort är att inte stegra i centrala delar av stan om jag vill leka med min cross hade jag kunnat åka ut till palito eller tex Sandy Jag hade även kunnat skitit i att åka till baka till polisen då det kan uppfattas som cop bait

Har du lärt dig någonting efter din ban? Efter som det var en felaktig ban så känner jag hade jag inte kan ta till mig jätte mycket men det jag har lärt mig är att alltid följa polisens lagar då man inte vill dra till sig uppmärksamheten och hålla en lägre profil när man åker omkring i stan och inte stegra på vägar som är grovt trafikerade.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka