Nekad Dinbabaskompis | Ban överklagan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dinbabaskompis

Icke Medlem
Meddelanden
373
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198382710956/

Ditt Hex-ID: 1100001192e00ac

Vad är din discord tagg? wille#4656

Vem var det som bannade dig? Swiipe

Hur lång tid var din ban? Vet inte står inget.

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står att jag ej kunde ta emot inbjudan att jag e bannad från servern.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dem valde mig för att för att jag blev bannad av swiipe för ingen ting och då skrev jag privat till han och han sa att jag sålde dråger mitt på torget men jag fråga en kille om han ville köpa alvedon. Sedan skrev jag till han privat och sa att det var töntigt åt han att göra det och sånt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stog vi torget och hade precis spawnat och så frågar jag en kille om han vill köpa alvedon så svarar han Ja. Vad är priset jag säger 100000 och han säger nej för fan sedan blir jag banad. Både på discord och server.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel att skrev till han att det var löjligt att jag blev bannad och så skrev han att jag försökte sälja knark men allt jag vilde sälja var Alvedon.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev dömd för RDM för jag var inne på settings och råkade slå en kille. Jag lärde mig att gå en bit från folket när jag ska ändra settings.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag hade kunnat gör anorlunda är att bara skita i det och inte skriva till honom att det är löjligt och sånt. Jag borde bara stått för det jag gjorde och inte tjafsat emot honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att bara stå för det jag gjort och inte vara uppkäftig mot någon som bannar mig. Om dem bannar mig så har jag gjort fel och då ska jag stå för mitt kast.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka