Nekad dinbaba_ | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dinbaba_

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? dinbaba_

Vad är ditt födelsedatum? 21 September 2008

Berätta om din karaktär. Liam Jockesson har två bröder, Tim och Sigge. Han har en kriminell bakgrund men försöker nu lämna det livet bakom sig. När han var ung började han röka och fick många vänner som främst ville ha cigaretter. Efter ett tag började dessa vänner fråga Liam om hans liv och blev förvånade när de upptäckte att han var en vanlig kille som satsade på skolan. De erbjöd honom att tjäna snabba pengar, och Liam, som var lättlurad, tackade ja utan att fråga vad det handlade om.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan tillföra är att jag kan visa min väldigt bra rp genom att jag har grovft mycket erfarenheter, jag är mogen nog att kunna rollspela. Min karaktär kommer att vara en sskön och rolig indevid ssom är ute för att göra andra människor glada vilket kommer tillföra att folk på servern kommer att få en socialare rp när dem är omkring mig

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man vill att båda parterna ska ha roligt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag. RDM, POWERGAMING, VDM, FAIL RP, SUNTFÖRNUFT, OOC, Tex Vdm är när man gör skada med bilen och kör över folk tex. ett till exemple är powergaming och det är när man inte Rpar på skadan samt spelar ba för makt å pengar

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har rätt mycket erfaranhet då jag har kört mycket five M i mina dar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? snabb lärd aktiv

Nekad.
Anledning:
utveckla karaktärsbeskrivningen. se till att få med alla dessa punkter, Skriv namn, efternamn, ålder, bakgrund, känslor, intressen

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka