Nekad DIN0 | Ansökan till Servervakt [Hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DIN0

Icke Medlem
Meddelanden
125
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Ange ditt födelsedatum 21 April 2005

Vad heter du på discord? DIN0#1710

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag spelar 10 timmar varje dag eller mera helger blir det garanterat 12 min timmar.

Hur länge har du spelat på Unive? 6 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Nu på senare tid har det kommit in mycket nya spelare vilket leder till lallande och spelare som bryter mot regler, det jag skulle göra som servervakt är att ge spelare banna och kicka de spelare som inte gör rätt av sig, men också ge framför allt nya spelare lite schysstare banns med en kick eller 1 timmas ban så de lär sig av sina misstag, gör de något grövre säger jag till staffs.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det jag skrev ^^ samt att underlätta för supports då de kan ta hand om de ”grövre” saker som sker, jag vill också bli servervakt och underlätta för staffsen, så jag som servervakt kan kolla så allt sköter sig under scenarion som inte staffsen ser.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Att banna och hjälpa de som behöver det då det är en mycket stor server och inte många som kan alla regler villket leder till lallande och andra regelbrott inom servern. Jag är övertygad om att jag skulle passa perfekt som servervakt då jag är i scenarion som inte många staffs ser och de inte följer regler så man slipper skicka /reports och underlätta för staffsen.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag är mycket aktiv och kan alla regler korrekt och har mycket erfaren inom kommandon, jag är övertygad om att ag skulle vara till god hjälp inom servern som servervakt.

Varför vill du bli servervakt? Jag bli servervakt för att ge spelare en schysstare ban/kock. Jag är aktiv på servern och vill hålla koll så att folk sköter sig, då jag vill att alla ska få den bästa möjliga upplevelsen av Unive. Genom att vara servervakt så skulle mitt arbete även underlättas enormt då jag framförallt skulle ha behörighet att kicka folk när dom är AFK allt detta med att kicka är för att underlätta jobbet för supports så de kan ta hand om de ”grövre” sakerna. För att hjälpa servern till en bättre plats så skulle jag /svban 1 timme.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan de allra flesta: /svban /kick /toggleid /dv /who /ooc /pm /r det är dessa jag kommer på just nu.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad innan ja, men jag har lärt mig av mina banns jag har bara överklagat 1 ban annars har jag suttit av mina banns och jag har lärt mig mycket av mina banns.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej endast Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka